تقدیر از پرستاران تهرانی در صحن شورا / بودجه ۱۴۰۱ دی‌ماه تقدیم شورا می‌شود

در سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران از پرستاران مدافع سلامت شهرداری تهران با اهدای لوح توسط مهدی چمران ریاست شورا تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران در جلسه امروز _یکشنبه ۲۱ آذرماه_ شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نوزدهم آذرماه سالروز ولادت حضرت زینب (س) و همچنین روز پرستار اظهار کرد: پرستاران با نهایت مسئولیت پذیری کار خود را در ایام سخت کرونایی انجام دادند و ما نیز به خوبی قدر آن‌ها را می‌دانیم البته هر روز این عزیزان روز پرستار است خوشحالیم که خدمت تعدادی از پرستاران در صحن شورا هستیم و برای همه پرستاران کشور آرزو می‌کنیم که در کار خود موفق باشند.

وی همچنین به بیستم آذرماه سالروز شهادت حضرت آیت‌الله دستغیب، سومین شهید محراب و امام جمعه و نماینده حضرت امام در استان فارس اشاره کرد و گفت: ایام شهادت این بزرگ مرد که از یاران امام راحل و از مفاخر کشور ما بودند را به یاد داریم که به دست منافقان در حالی که از نماز جمعه بازمی‌گشت به شهادت رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز یادی کنیم از شهید حسن رُشدیه که نخستین مدرسه ایران توسط این شخصیت در تبریز تأسیس شد.

به گزارش ایمنا، در ادامه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران از برخی پرستاران شهر تهران تقدیر شد.

همچنین در این جلسه پیش از آغاز صحن شورای اسلامی شهر لطف‌الله فروزنده، معاون شهردار تهران در رابطه با اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران اظهار کرد: این اصلاحیه امروز در صحن شورا مطرح خواهد شد و پس از آن جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران گفت: بر اساس قانون تا پایان دی‌ماه فرصت داریم که آن را تقدیم شورای شهر تهران کنیم که فرآیند آن در حال اجرا است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهردار تهران در ارتباط با لایحه بودجه کشور نیز گفت: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام شد تغییراتی در این لایحه در خصوص سهم شهرداری‌ها صورت گرفت و موضوع فاینانس حل شده است. همچنین مقرر شده است که بدهی‌های دولت به صورت تهاتر پرداخت شود. علاوه بر این اوراق مشارکت نیز در لایحه بودجه ۱۴۰۱ کشور در نظر گرفته شده است.

فروزنده با بیان اینکه تا حدودی خواسته شهرداری در بودجه ۱۴۰۱ کشور محقق شده است گفت: این مسئله خیلی بهتر از بسته شدن ابتدایی لایحه بودجه ۱۴۰۱ کشور بود. همچنین پیگیری‌های لازم نیز در مجلس انجام خواهد شد تا سهم شهرداری‌ها افزایش یابد.

وی افزود: چنانچه این مسئله بار مالی نداشته باشد لایحه بودجه ۱۴۰۰ دولت نیز بهتر خواهد شد و تلاشمان این است که در سال آینده از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

کد خبر 541328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.