سه کارگاه آموزشی در فضای مجازی می‌شود

همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان، سه کارگاه آموزشی به صورت رایگان و برخط از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «کارگاه نویسندگی ادبیات دفاع مقدس» یکشنبه _بیست‌ویکم آذرماه ۱۴۰۰_ از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ و دوشنبه _بیست‌ودوم آذرماه ۱۴۰۰_ از ساعت ۱۴ تا ۱۷:۳۰ به صورت برخط و در بستر اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab76 برگزار می‌شود، مدرس این کارگاه سید حسن متقی است.

کارگاه دوم، «ویرایش رسانه‌ای» است که توسط فرهاد طاهری و در روزهای سه‌شنبه _بیست‌وسوم آذرماه ۱۴۰۰_ از ساعت ۱۴ تا ۱۷:۳۰ و چهارشنبه _بیست‌وچهارم آذرماه ۱۴۰۰_ از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ به صورت برخط و بر بستر اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab75 برگزار خواهد شد.

همچنین مهدی قنواتی کارگاه «کارگاه مقدماتی ویرایش» را تدریس خواهد کرد که در روزهای سه‌شنبه _بیست‌وسوم آذرماه ۱۴۰۰_ و پنج‌شنبه _بیست‌وپنجم آذرماه ۱۴۰۰_ از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ به صورت برخط در نشانی https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab74 برگزار می‌شود.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان (اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان) از بیستم تا بیست‌وششم آذرماه ١۴٠٠ به مدت هفت روز برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان اصفهانی برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

کد خبر 541259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.