ساماندهی ایستگاه‌ها و نوبت بندی رانندگان تاکسی قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از حضور رانندگان تاکسی در ایستگاه‌های تاکسی از ساعت ۷ صبح تا ۸ شب پس از ساماندهی ایستگاه‎ها و نوبت بندی رانندگان تاکسی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به اینکه کمبود تاکسی در ایستگاه‌ها در ساعات اولیه شب موجب نارضایتی شهروندان شده بود، به منظور ارائه خدمات بهینه به مسافرین و جلب رضایت آنان و توزیع عادلانه تاکسی در ساعات مختلف، با نوبت بندی رانندگان تاکسی و ساماندهی و نظم دهی ایستگاه‌ها، از این پس رانندگان تاکسی از ۷ صبح تا ۸ شب در ایستگاه‌های تاکسی حضور خواهند داشت.

وی افزود: این نوبت بندی به گونه‌ای است که رانندگان از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ و از ۱۴ تا ۸ شب در ایستگاه‌ها حضور خواهند داشته باشند و با این اقدام، دیگر ایستگاه‌های تاکسی بعد از غروب آفتاب خالی نمی‌ماند که این موضوع با استقبال رانندگان تاکسی نیز مواجه شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: با توجه به حضور خودروهای مسافربر شخصی در ساعات اولیه شب و ایجاد مزاحمت از سوی آنان برای رانندگان تاکسی، گشت‌هایی برای جلوگیری از فعالیت آن‌ها با همراهی پلیس راهور در ایستگاه‌های مرکزی و مهم شهر راه اندازی شده است.

کد خبر 541247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.