نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان افتتاح شد

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان با حضور مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در استانداری اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران بابیان اینکه این نمایشگاه نخستین بار در کشور به صورت مجازی در اصفهان برگزار می‌شود، در این آئین اظهار کرد: در این نمایشگاه، خرید کتاب از ناشران به صورت غیر حضوری صورت می‌گیرد و ثبت نام هریک از ناشران از طریق سامانه فروش انجام شدهاست، ضمن اینکه توزیع کتاب در نمایشگاه مجازی اصفهان ازسوی خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با هدف سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور انجام شده است.

وی بابیان اینکه در نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان، بیش از ۱۱۰۰ ناشر از سراسر کشور حضور دارند، افزود: در این نمایشگاه تعداد ۵۰ ناشر اصفهانی حضور دارند و حدود ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی نیز پیش بینی شده است که در هر شهرستان اجرا شده است.

رمضانی بااشاره به اینکه اجرای عدالت فرهنگی ازجمله ویژگی‌های نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان است و هزینه ارسال مرسولات پستی نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان به صورت رایگان انجام می‌شود، گفت: علاقه‌مندانی که دسترسی به اینترنت ندارند و گاهاً در روستا زندگی می‌کنند نیز می‌توانند از طریق شماره پشتیبانی ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ کتاب مورد علاقه خود را سفارش دهند. همچنین همگی خریداران می‌توانند با دریافت بن کتاب از سایت اینترنتی www.bon.tibf.ir از تخفیفات لازم بهره‌مند شوند.

به گزارش ایمنا، برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان» تا بیست‌وششم آذرماه ۱۴۰۰ در وب‌سایت خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی www.ketab.ir ادامه دارد.

کد خبر 541201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.