سیستم حسابداری تعهدی در شهرداری اراک اجرایی می‌شود

شهردار اراک گفت: امور مالی و اقتصادی، موتور محرک شهرداری است و هر چقدر در حوزه امور مالی توانمند باشیم، خروجی عملکرد شهرداری تأثیرات مثبتی را در شهر به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کریمی در نشست بررسی بودجه اظهار کرد: افزایش بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اراک با توجه به ظرفیت‌های موجود، انضباط و شفافیت مالی، فکر و ایده نو برای خلق درآمدهای بیشتر، تأمین منابع درآمدی از محل سرمایه‌گذاری از جمله مواردی است که در شهرداری مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود: امور مالی و اقتصادی، موتور محرک شهرداری است و هر چقدر در حوزه امور مالی توانمند باشیم، خروجی عملکرد شهرداری تأثیرات مثبتی را در شهر به همراه دارد.

شهردار اراک به مناسب‌سازی محیط شهری برای افراد کم توان جامعه نیز تاکید کرد و افزود: در سال ۱۴۰۱، با یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع برای مناسب‌سازی محیط شهری اقدام خواهیم کرد.

مدیر امور مالی شهرداری اراک نیز در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت امور مالی پرداخت و اظهار کرد: در سال ۹۷، شهرداری اراک ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی داشته و با طیف وسیعی از بدهکاران مواجه بوده که با تلاش و درایت همکاران مالی، اکثر بدهی‌های شهرداری تسویه شده است.

حسین منصوری زاده با اعلام این خبر که در سال ۱۴۰۱، سیستم حسابداری تعهدی در شهرداری اراک، اجرایی می‌شود، افزود: در بحث پرداخت مطالبات سنواتی پرسنل به‌روز هستیم و بدهی نداریم، همچنین شهرداری در خصوص صورت وضعیت پیمانکاران نیز به‌روز شده است.

کد خبر 541124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.