در نشست شورای شهر اراک با فرماندار چه گذشت؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک جزئیات نشست شورا و شهردار با فرماندار جدید این کلانشهر را تشریح کرد.

عباس خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این دیدار نقطه نظرات در خصوص جایگاه فرمانداری در اراک و تعامل دو سویه فرمانداری و مدیریت شهری برای رفع مسائل شهر ارائه شد.

وی افزود: فرمانداری اراک باید از حالت خنثی خارج شود و نقش تعیین کننده در معادلات شهر اراک داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه شهرداری و فرمانداری رقیب سیاسی یکدیگر نیستند و باید در کنار هم قرار گیرند و نباید به گونه‌ای عمل شود که اقدامات یکدیگر را خنثی کنند، ادامه داد: راهبردها و سیاست‌ها باید در یک جهت ساماندهی شود.

وی با اشاره به ترک فعل مدیران در اراک نیز گفت: این موضوع باید به طور جدی توسط فرماندار جوان و انقلابی این کلانشهر مورد توجه قرار گیرد و به این روند غلط پایان دهد چرا که بسیاری از دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم وارد میدان عمل نشده‌اند که نام برخی را هم در جلسه ذکر کردم.

خسروانی تاکید کرد: فرمانداری و شهرداری می‌توانند با کمکبه یکدیگر بسیاری از حقوق خود را از جمله عوارض آلایندگی صنایع در اراک و جرایم رانندگی وصول کنند.

وی با تاکید بر اینکه شورا در کنار فرمانداری است، گفت: توجه به بافت فرسوده می‌تواند محل خوبی برای سرمایه‌گذاری و مشارکت دستگاه‌ها برای آبادانی شهر باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: کادرسازی و استفاده از جوانان توانمند در مسئولیت‌های خرد و کلان شهر، پرهیز از نگاه عابر بانکی به شهرداری، توجه به حوزه آسیب‌های اجتماعی شهر اراک و مقوله نشاط اجتماعی از دیگر پیشنهاداتی بود که از سوی شورای اسلامی شهر به فرماندار جدید اراک ارائه شد.

کد خبر 541085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.