پیشرفت ۱۰ درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجوی نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد از پیشرفت ۱۰ درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو خبر داد و گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو در تاریخ ۴ آبانماه با حضور استاندار و تنی چند از مسئولین محلی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و آزاد سازی زمین‌های درگیر کلنک زنی و آغاز بکار کرد.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو به طول ۸۰۰ متر و عرض ۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی و مشارکت شهرداری به مدت ۱۸ ماه به بهره‌برداری می‌رسد که در صدد هستیم این مدت را به حداقل زمان ممکن کاهش دهیم.

وی ادامه داد: این طرح در زمینی به وسعت ۱۵۵ هزار متر مربع به اجرا در می‌آید که طی عملیات ابتدایی تاکنون حدود ۲۸۰ هزار متر مکعب آن خاکبرداری شده و می‌توان گفت این پروژه حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار نجف آباد تصریح کرد: میدان شهدای دانشجو که محل تلاقی بلوار دانشگاه و ورودی دانشگاه آزاد اسلامی و کمربندی شمال نجف‌آباد است. محل تداخل ترافیکی سواری و ورودی به دانشگاه آزاد و همچنین ترافیک وسایل سنگین و باربری عبوری از کمربندی، این میدان را تبدیل به گره ترافیکی ناامن همراه با تصادف‌های متعدد هفتگی کرده است.

کد خبر 541072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.