لپ تاپ ایسوس Expertbook B7 Flip در اروپا معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ تاپ ایسوس Expertbook B7 Flip به تراشه نسل یازدهم i7 مجهز شده است و از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ تاپ ایسوس Expertbook B7 Flip که با تمرکز بر افزایش بهره‌وری برای بازار بریتانیا و اروپا معرفی شد دارای نمایشگر ۱۴ اینچی لمسی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است، نسبت نمایشگر به بدنه این محصول نیز ۸۱ درصد است. لپ‌تاپ جدید شرکت ایسوس در دو مدل با نمایشگرهای متفاوت به بازار عرضه خواهد شد؛ مدل اول دارای نمایشگر ۱۲۰۰*۱۹۲۰ پیکسل، با میزان روشنایی ۵۰۰ نیت و طیف رنگی sRGB 100 درصد است، در حالی که وضوح نمایشگر مدل دوم ۱۶۰۰*۲۵۶۰ پیکسل، با میزان روشنایی ۴۰۰ نیت است. طیف رنگی sRGB آن نیز مانند مدل اول ۱۰۰ درصد است.

لپ‌تاپ ایسوس Expertbook B7 Flip از نظر پردازنده نیز در دو مدل ارائه شده است؛ مدل اول به تراشه چهار هسته‌ای Core i5-1155G7 مجهز شده است و دارای هشت مگابایت حافظه کش است در حالی که مدل دوم به پردازنده چهار هسته‌ای Core i7-1195G7 مجهز شده است و از ۱۲ مگابایت حافظه کش بهره می‌برد. حافظه رم این محصول از ۱۶ تا ۶۴ گیگابایت متغیر است.

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ جدید شرکت ایسوس از طریق یک باتری ۶۴ وات ساعتی تأمین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به بلوتوث ۵.۲ دو باند، وای فای ۶ و فناوری 5G اشاره کرد. وزن این محصول ۱.۴۴ کیلوگرم است و از درگاه‌های متنوعی مانند HDMI 2.0b، micro HDMI، تاندربولت چهار، اسلات سیم کارت و درگاه ۳.۵ میلی متری هدفون / میکروفون بهره می‌برد.

لپ تاپ ایسوس Expertbook B7 Flip در مدل Core i5 با رم هشت گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت یکهزار و ۵۸۶ دلار در بازار بریتانیا به فروش می‌رسد. در حالی که مدل i7 این لپ تاپ با رم ۱۶ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت با قیمت یکهزار و ۷۸۵ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است. کاربران سایر کشورهای اروپایی نیز می‌توانند لپ‌تاپ جدید شرکت ایسوس را با قیمت یکهزار و ۶۹۴ دلار تهیه کنند.

کد خبر 541061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.