معضل ترافیک خیابان علامه امینی اصفهان رفع می‌شود

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: با احداث کنارگذر خیابان علامه امینی معضل ترافیک این خیابان و محورهای منتهی به آن رفع می‌شود.

محمد حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات ترافیکی خیابان علامه امینی نشستی مابین شهردار اصفهان، معاونان شهردار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرماندار اصفهان برگزار و توافقی در این زمینه حاصل شد.

وی با بیان اینکه اکنون احداث کنارگذر خیابان علامه امینی به مرحله اجرا رسیده است، افزود: در آینده‌ای نزدیک با احداث این کنارگذر مشکل ترافیک خیابان علامه امینی و محورهای منتهی به آن رفع خواهد شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر اساس توافقات انجام شده حدود ۴۳۰ متر از اراضی اداره کل نشر و ارزش‌های دفاع مقدس به صورت معوض در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

جعفری به جزئیات این پروژه اشاره کرد و گفت: کنارگذر خیابان علامه امینی شامل ۴.۵ متر عرض ترافیکی و سه متر پیاده‌رو خواهد بود؛ با احداث این طرح دسترسی خیابان علامه امینی به بزرگراه صیاد شیرازی تسهیل می‌شود و شهروندان می‌توانند از شرق اصفهان بدون توقف از جاده سمت راست خود به سمت بزرگراه حرکت کنند.

کد خبر 541049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.