ساماندهی آرامستان دارالسلام بروجرد

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری بروجرد گفت: این سازمان در یک ماه گذشته اقداماتی را جهت بهبود وضعیت آرامستان شهر انجام داده است.

محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسیر انتهایی بلوار جنت با هماهنگی معاونت عمران و شورای ترافیک جهت کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه اصلاح و مناسب‌سازی شده است و زیرسازی و بازسازی پیاده‌رو جنت که سه سال پیش توسط سیل از بین رفته بود نیز در ورودی آرامستان دارالسلام انجام شده است.

وی افزود: این سازمان همچنین شماره خدماتی چهار رقمی ۱۵۳۰ را جهت تماس با شهروندان راه‌اندازی کرد و جهت رفاه حال مراجعه کنندگان اقدام به احداث دو آبخوری در آرامستان کرد.

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: تسطیح و پایه‌ریزی قطعات ایثارگران، هنرمندان و خانواده‌های شهدا، ترمیم کفپوش، سیمان‌کاری و بازسازی قسمت انتهایی پارک واقع در آرامستان، همچنین شن‌ریزی و مخروط‌ریزی قطعات ۲۹ و ۳۰ جهت جلوگیری از ایجاد گل و لای انجام شده است.

ترکاشوند اضافه کرد: این سازمان همچنین اقدام به بلوک گذاری و پوشاندن قبور قطعه خادم الحسین (ع) کرده است.

وی گفت: عملیات قبرچینی قطعه ۳۱ به تعداد ۵۰ عدد، قبرچینی قطعه خادم الحسین به تعداد ۲۵ قبر و جدول‌گذاری و بلوک گذاری قطعه ۳۱ آرامستان، از دیگر اقدامات انجام شده است.

کد خبر 541024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.