رقبای احتمالی بارسلونا در لیگ اروپا

با صعود به رقابت‌های لیگ اروپا و ناکامی در لیگ قهرمانان، حریف احتمالی بارسایی ها چه تیم‌هایی خواهند بود؟

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان، آبی و اناری‌ها به زودی سرنوشت خود را در لیگ اروپا پیگیری خواهند کرد و قرعه کشی این رقابت‌ها به زودی انجام خواهد شد.

در حال حاضر تیم بارسلونا به سه نماینده دیگر اسپانیا در لیگ اروپا یعنی رئال بتیس و رئال سوسیداد و سویا در رقابت‌های لیگ اروپا ملحق خواهد شد. این مسابقات فرمت جدیدی در سال جاری خواهد داشت و اسپانیایی‌ها از شانس خوبی برای رسیدن به مراحل پایانی برخوردار هستند.

در فرمت جدید این مسابقات، هشت تیم در مرحله یک هشتم نهایی حضور دارند. در مرحله حذفی جدید لیگ اروپا، صدرنشینان گروه‌ها مستقیماً به مرحله یک هشتم نهایی راه خواهند یافت. لئون، موناکو، اسپارتاک مسکو، آینتراخت فرانکفورت، گالاتاسرای، ستاره سرخ، بایر لورکوزن و وستهم تیم‌هایی هستند که مجوز صعود مستقیم را کسب کرده‌اند.

به این ترتیب در مرحله پلی‌آف، تیم‌هایی که از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفته‌اند در مقابل تیم‌هایی قرار خواهند گرفت که در گروه خود در لیگ اروپا دوم شده‌اند. رنجرز، رئال سوسیداد، ناپولی، المپیاکوس، لاتزیو، براگا، بتیس و دینامو زاگرب به عنوان تیم‌های صعودکننده رده دومی هستند که به میدان خواهند رفت.

تیم‌های صعود کرده از لیگ قهرمانان اروپا میزبان بازی اول پلی‌آف خواهند بود. از لیگ قهرمانان تیم‌های لایپزیش، پورتو، بروسیا دورتموند، شریف تیراسپول، بارسلونا، آتالانتا، سویا و زنیت موفق به حضور در لیگ اروپا شده‌اند. طبق معمول در قرعه‌کشی‌های یوفا، تیم‌های یک کشور نمی‌توانند با یکدیگر روبرو شوند و به همین دلیل، بارسلونا را نمی‌توان با بتیس، سویا یا رئال سوسیداد جفت کرد.

بارسلونا و سویا احتمالاً می‌توانند در مرحله بعد با تیم‌هایی همچون ناپولی یا لاتزیو دیدار کنند که احتمالاً سخت‌ترین رقیبان ممکن نیز هستند. در حالی که رنجرز، المپیاکوس، براگا و دینامو زاگرب حریفان ساده‌تری برای آن‌ها خواهند بود.

کد خبر 540921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.