۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
درآمد شهرداری خداجو صفر است

شهردار جدید خداجو گفت: با تلاش و همدلی و برنامه ریزی با هدف درآمدزایی عمران و آبادانی شهر را در پیش خواهیم گرفت.

به گزارش ایمنا، در مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه، «حسن اکبری» به عنوان شهردار جدید شهر خداجو معرفی شد.

در این مراسم، معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه در این مراسم، اظهار کرد: هر چند مشکلاتی وجود دارد اما با همفکری و تعامل می‌توان بر این مشکلات فائق آمد.

فرخ محمدزاده افزود: ایجاد درآمد پایدار و ثابت برای شهرداری‌ها ضروری است و با سیاست‌های تشویقی می‌توان مردم را علاقه‌مند به ساخت و ساز و سرمایه گذاری در شهر کرد.

وی اضافه کرد: جذب درآمد از محل عوارض خودرویی، ارتباط مستمر با سازمان شهرداری‌ها از دیگر مواردی است که انتظار داریم مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار مراغه به کم توجهی‌های گذشته به بخش سراجو و محرومیت این بخش اشاره کرد و گفت: بخش سراجو اولویت نخست ماست و از ابتدای شروع فعالیتم به عنوان فرماندار مراغه تمام تلاشم توسعه و محرومیت‌زدایی این بخش بوده است.

محمدزاده تاکید کرد: باید در مسیر توسعه بخش قدم برداشت و در این راستا شهر خداجو هم اولویت ما قرار دارد و مشکل زیرگذر این شهر یکی از دغدغه‌های شهرستان است.

وی ادامه داد: متأسفانه شهر خداجو تا به امروز توسعه چندانی نیافته است و امیدواریم با حضور شهردار جدید که بومی خداجو بوده و سوابق خوبی در شهرداری مراغه دارد، در راستای توسعه شهر قدم‌های مثبتی برداشته شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: چنانچه مجموعه مدیریت شهری خداجو راهکارهای کارشناسی برای توسعه ارائه دهند بخشداری در کنار آنان خواهد بود.

محمدزاده خاطرنشان کرد: تعامل و همفکری مسئولان شهرستانی تنها راه رونق و توسعه شهر خداجو است.

حسن اکبری، شهردار جدید خداجو نیز در این مراسم با بیان اینکه درآمد شهرداری خداجو تقریباً صفر است، اظهار کرد: با تلاش و همدلی و برنامه ریزی با هدف درآمدزایی عمران و آبادانی این شهر را در پیش خواهیم گرفت.

در این مراسم از زحمات «حسین شیری» شهردار سابق شهر خداجو قدردانی و «حسن اکبری» به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد. «حسن اکبری» پیش از این در شهرداری مراغه فعالیت می‌کرد.

شهر خداجوی شهرستان مراغه در حدود ۳۰ کیلومتری شرق مراغه و ۲۶ کیلومتری جنوب کوه سهند واقع شده‌است و بر اساس آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن آمار در سال ۱۳۹۵، ۱۸۲۴ نفر (۵۷۴ خانوار، ۸۷۲ مرد و ۹۵۲ زن) جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 540876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.