تارتار: محکوم و مصمم برای برد هستیم

سرمربی ذوب آهن گفت: چند هفته‌ای است نتوانسته‌ایم امتیازات لازم را به دست آوریم. محکوم و مصمم برای برد هستیم. ضمن احترام به تیم حریف و هوادارانش باید بازی را با تمام وجود آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به نفت مسجد سلیمان آمدم. شهری که شاید خیلی زیبایی و امکانات نداشته باشد اما مردمان با معرفتی دارد. در واقع خاطرات خوبی به همراه هواداران پرشور نفت مسجد سلیمان دارم. از این بابت خاطرات زنده شد. آرزو دارم روزی فرا برسد این مردم که با معرفت و پاک هستند در این شهر دغدغه مالی نداشته باشند و امکانات روز به روز بیشتر شوند و روزهای خوشی را ببینند چرا که حق مردم مسجد سلیمان بیشتر از این هاست.

وی ادامه داد: در رابطه با بازی چیزی که مشخص است دیدار آسانی وجود ندارد. تیم‌ها به هم نزدیک هستند. با توجه به اینکه بازیکنان خلاق لیگ برتر کم‌تر شده‌اند و به هر حال به کشورهای دیگر ترانسفر شده‌اند. در واقع بیشتر بازی‌ها تاکتیکی و فیزیکی است. در خصوص حریف نیز تیم نفت مسجد سلیمان را آنالیز کرده‌ایم. این تیم دونده و جنگنده ظاهر شده است و می‌تواند کار را برایمان سخت کند.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: با اینکه نفت مسجد سلیمان دیر بسته شد اما با توجه به تجربه آقای کمالوند و همکارانش به نظر می‌رسد تیم خوبی را در پایان نقل و انتقالات بسته‌اند. فکر می‌کنم شرایط نفت مسجد سلیمان روز به روز بهتر می‌شود.

تارتار با اشاره به تیم تحت هدایتش افزود: تیم ما نیز تیم خوبی است. چند هفته‌ای است نتوانسته‌ایم امتیازات لازم را به دست آوریم. محکوم و مصمم برای برد هستیم. ضمن احترام به تیم حریف و هوادارانش باید بازی را با تمام وجود آغاز کنیم. بازیکنانم در این خصوص مصمم هستند و قصد دارند خیلی زود شرایط را عوض کنند و امتیازات از دست رفته را با تلاش مضاعف به دست آورند. امیدوارم بتوانیم یک بازی حساب شده را انجام دهیم و پیروز این دیدار باشیم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان احتمالی ذوب آهن اظهار کرد: خدا را شاکریم که محروم نداریم. یکی دو بازیکن مصدوم هستند که با تلاش کادر پزشکی امیدواریم به این مسابقه برسند.

کد خبر 540856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.