پیکان صفر _ استقلال ۳/ خط و نشان فرهاد و شاگردان برای سپاهان

استقلال با سه گل پیکان را در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاگردان فرهاد مجیدی از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه - ۱۸ آذر ماه - میهمان پیکان بودند که این مسابقه در نیمه دوم با برتری سه گله استقلالی‌ها خاتمه یافت تا آبی‌ها با روحیه مضاعف به پیشواز دیدار حساس هفته آینده مقابل سپاهان بروند.

هفته نهم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پیکان و استقلال

ورزشگاه: پاس قوامین، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: سیاوش یزدانی (دقیقه ۳۱- برای استقلال) - محمد دانشگر (دقیقه ۷۴- برای استقلال) - امیر ارسلان مطهری (دقیقه ۸۵- برای استقلال)

اخطار: بهروز نوروزی‌فرد (دقیقه ۶- از پیکان) - امیرحسین حسین‌زاده (دقیقه ۳۶- از استقلال) - محمد جواد آزاده (دقیقه ۳۷- از پیکان) - جعفر سلمانی (دقیقه ۷۱- از استقلال)

اخراج: -

پیکان تهران: فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین جدی (دقیقه ۷۸- نادر محمدی)، سامان فلاح، بهروز نوروزی‌فرد، امیرحسین غلامی، اسماعیل بابایی (دقیقه ۷۸- ثابت جدی)، محمدجواد آزاده، علیرضا کوشکی، مجتبی حقدوست، محمدمهدی محبی، ابراهیم صالحی (دقیقه ۶۶- محمد حسین فلاح)

سرمربی: مجتبی حسینی

استقلال تهران: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا (دقیقه ۲+۹۰- امیر علی صادقی)، زبیر نیک نفس (دقیقه ۲+۹۰ - روزبه چشمی)، مهدی مهدی‌پور، امیر حسین حسین‌زاده (دقیقه ۸۸- محمد امین قاسمی‌نژاد)، سبحان خاقانی (دقیقه ۶۳- امیر ارسلان مطهری)، رودی ژستد (دقیقه ۸۸- آرمان رمضانی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

داور: پیام حیدری

شرح بازی:

دو تیم با تفکراتی تهاجمی پا به میدان گذاشتند. استقلالی‌ها خیلی زود خود را سوار بازی کردند و حملات متعددی روی دروازه حریف ایجاد کردند. بیشتر برنامه استقلال در نیمه اول، به سانتر از سمت راستی خلاصه می‌شد که با غیبت وریا غفوری، یامگا نقش اصلی آن را بازی می‌کرد و توپ را به محوطه می‌ریخت.

تمرکز شاگردان مجیدی روی توپ‌های هوایی بالاخره در سی و یکمین دقیقه جواب داد تا روی پاس گل ژستد با سر، یزدانی قفل دروازه کرمانشاهی فروبریزد. بعد از گل پیکانی‌ها جلو کشیدند و استقلال به عقب تر آمد تا چشم به ضد حملات ببندد. در دقایق پایانی نیمه اول هم اتفاق خاصی رخ نداد استقلال با برتری پا به رختکن بگذارد.

نیمه دوم متعادل شروع شد اما این بار پیکانی‌ها تصاحب توپ را در اختیار داشتند. با این وجود هنوز پلن استقلالی‌ها برای گلزنی، ضربات شروع مجدد وارسال‌ها بود که باز هم مثمر ثمر واقع شد. دانشگر روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ۷۴ استقلال را به گل دوم رساند. بعد از این گل، روحیه استقلالی‌ها دو چندان شد و ارسال مطهری در دقیقه ۸۴، سومین گل را هم وارد دروازه پیکان کرد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۳۱- سیاوش یزدانی) - کرنر ارسالی استقلالی‌ها از سمت راست با اثرگذاری ژستد همراه شد تا در چند قدمی دروازه یزدانی هر طور که بود ضربه را زد تا دروازه پیکان باز شود.

۲-۰ (دقیقه ۷۴- محمد دانشگر) - کاشته به دست آمده در پشت محوطه پیکان را مهدی‌پور به روی دروازه ریخت و دانشگر با جدا کردن خودش از مدافعین، ضربه سر او را زودتر از دروازبان پیکان زد تا اختلاف را افزایش دهد.

۳-۰ (دقیقه ۸۵- امیر ارسلان مطهری) - ارسال مطهری از پاس بلندی که برایش ارسال شد، نهایت استفاده را برد و با چرخشی تماشایی و بدون کنترل، دروازه کرمانشاهی را از زاویه بسته فروریخت.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵- شوت ستد از پشت محوطه با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷- ارسال یامگا به محوطه با برگردون ژستد همراه بود اما توپ او راهی به چهارچوب نیافت.

دقیقه ۳۱- والی تماشایی نیک نفس را کرمانشاهی با شیرجه‌ای تماشایی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۸- حسین‌زاده دفاع پیکان را بهم ریخت و توپ را به جعفر سلمانی سپرد اما او در بازگشایی دروازه‌ای که گلر آن جلو آمده بود، ناکام ماند و شوت خود را به هوا زد.

دقیقه ۶۵- ضربه سر مطهری را ژستد نتوانست قطع کند تا توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه بگذرد.

دقیقه ۶۸- اثرگذاری دانشگر روی کرنر ارسالی باز هم در آستانه دروازه، موقعیتی را در اختیار یزدانی قرار داد اما او در گلزنی ناکام ماند.

نکات ویژه:

* زبیر نیک نفس در وقت‌های تلف شده نیمه دوم به خاطر مصدومیت، با برانکارد زمین را ترک کرد تا چشمی به جای او بیاید.

کد خبر 540832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.