محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به گلستان شهدا به علت اقامه نماز باران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به گلستان شهدای شهر اصفهان از صبح فردا به دلیل برگزاری اقامه نماز باران خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه صبح فردا به توصیه آیت الله ناصری از علمای برجسته استان اصفهان نماز باران به امامت آیت الله "مهدوی" در محل گلستان شهدای شهر اصفهان اقامه می‌شود به همین منظور پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت ترافیکی مقطعی در مسیرهای منتهی به این محل را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح فردا جمعه ۱۹ آذرماه پارک خودرو و تردد وسایل نقلیه از محدوده میدان شهید" لاوی" به سمت گلستان شهدا و از میدان بسیج به سمت گلستان شهدا تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود که از شهروندان می‌خواهیم در این مدت از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تشکر از همراهی همیشگی شهروندان با خادمان خود در پلیس راهور خاطر نشان کرد: پیش‌بینی لازم برای پارک وسایل نقلیه شده و از نمازگزاران می‌خواهیم که وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های اطراف گلستان شهدا پارک کنند.

کد خبر 540757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.