نصب آگهی و اطلاعیه بر دیوار معابر و میادین شهر اصفهان ممنوع است

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: براساس ضوابط و مقررات زیباسازی و مبلمان شهری نصب هرگونه اطلاعیه، آگهی، نقاشی و ترسیم و شعارنویسی بر دیوار معابر و میادین از مواد نقض زیبایی شهر محسوب شده و ممنوع است.

حسن موذنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق بند یک ماده ۱۶ ضوابط و مقررات زیباسازی و مبلمان شهری اصفهان شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان موظف به جلوگیری از انجام این اقدام هستند.

وی همچنین در اشاره به بند دوم این ماده تصریح کرد: مناطق مختلف شهرداری اصفهان باید نسبت به شناسایی این گونه اطلاعیه‌ها، آگهی و شعارنویسی‌ها بر دیوارهای شهر اقدام کنند و با هماهنگی لازم با بخش کنترل و نظارت تخلفات شهری، خسارات وارده برآورد و از راه‌های ممکن با متصدیان برخورد شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرداری‌های مناطق متعهد به ارسال اخطاریه با مهلت قانونی ۴۸ ساعت برای متصدیان نصب این آگهی‌ها هستند تا نسبت به رفع یا محو آن اقدام کنند.

وی با اشاره به بند چهارم ماده ۱۶ این آئین نامه نیز اظهار کرد: درصورتی‌که ظرف مهلت اعلام شده در اخطاریه متصدیان نسبت به اجرای آن اهمال کنند، شهرداری علاوه بر برآورد خسارت و ضبط آن در پرونده شهرسازی متصدی، از صدور هرگونه پاسخ استعلام تا جبران خسارت وارده خودداری می‌کند.

موذنی با تاکید بر اینکه نظارت و پیشگیری از نصب این گونه آگهی و اطلاعیه‌ها بر عهده ادارات خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه شهر است، تاکید کرد: شهرداری‌های مناطق متعهد هستند تا با هماهنگی لازم نسبت به شناسایی، تهیه و نصب تابلوهای مخصوص آگهی در نقاط مورد نظر اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته تابلوهای فلزی با ابعاد حدودی ۴۰ در ۱۶۰ سانتیمتر در نقاط مختلف معابر شهری نصب شده است که مخصوص نصب آگهی و اطلاعیه‌های واحدهای شغلی مختلف است.

کد خبر 540747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.