ترکیب احتمالی سپاهان برابر صنعت نفت آبادان

شاگردان محرم نویدکیا در هفته نهم لیگ برتر امروز (پنج شنبه) به مصاف صنعت نفت آبادان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان امروز از ساعت ۱۶‬ در هفته نهم لیگ برتر در اصفهان با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که زردپوشان اصفهانی هفته گذشته برابر گل گهر سیرجان باخت عجیبی را تجربه کردند شاگردان نویدکیا تلاش می‌کنند بعد از توقف در هفته پیشین روند رو به رشد خود را ادامه دهند. در آن سوی میدان تیم صنعت نفت آبادان نیز برابر پیکان به تساوی بدون گل رسید. شاگردان منصوریان تلاش می‌کنند با کسب امتیاز اصفهان را ترک کنند.

کنت، گلر ثابت زردپوشان

کریستوفر کنت، گلر اتریشی سپاهان به احتمال فراوان درون دروازه زردپوشان خواهد ایستاد. او تا اینجای کار توانسته است عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و دروازه خود را بسته نگه دارد. البته نقش مدافعانی همچون پورقاز و ولسیانی در این خصوص نیز حائز اهمیت است. این در حالی است که در دیدار گذشته زردپوشان، کنت و دفاع سپاهان روز خوبی را پشت سر نگذاشت و باید دید امروز در نقش جهان چه عملکردی خواهد داشت.

پورقاز و دیگران

عزت‌الله پورقاز مدافع مرکزی زردپوشان برابر صنعت نفت آبادان خواهد بود. نفرات دیگر سپاهان در خط دفاع را گئورگی ولسیانی، امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر تشکیل می‌دهند. اسماعیلی‌فر تا این جای کار عملکرد مؤثری را از خود نشان داده و گلزن نیز ظاهر شده است.

خط میانی

محرم نویدکیا برای این دیدار در میانه میدان روی حضور مسعود ریگی، محمد کریمی و فرشاد احمدزاده حساب ویژه‌ای باز کرده است. سه هافبک میانی سپاهان در دیدارهای قبلی نیز با یکدیگر کار کرده‌اند و هماهنگی زیادی در میدان دارند. در فصل جدید معمولاً مسعود ریگی نسبت به دو هافبک دیگر یک خط عقب‌تر کار می‌کند و احمدزاده و کریمی پشت سر مهاجمان تیم قرار دارند. این در حالی است که سروش رفیعی برای دومین دیدار متوالی در اردوی زردپوشان حضور ندارد.

سه مهاجم در خط حمله

محمدرضا حسینی، شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده سه مهاجم محرم نویدکیا برای این دیدار هستند. تیم سپاهان با ترکیب همیشگی خود یعنی ۳-۳-۴ بازی خواهند کرد و سعی می‌کنند در خط حمله بیشترین نفرات را در زمین حریف داشته باشند. این در حالی است که بازیکنانی همچون یاسین سلمانی نیز در نیمه دوم می‌تواند به جمع فورواردهای تیم اضافه شوند. محمدرضا خلعتبری در این دیدار به دلیل مصدومیت حضور ندارد.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر صنعت نفت آبادان

کریستوفر کنت، عزت‌الله پورقاز، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده.

کد خبر 540695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.