پیروزی دختران شیمیدر مقابل بهمن

دختران شیمیدر مقابل گروه بهمن مدافع عنوان قهرمانی در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _چهارشنبه ۱۷ آذر ماه_ در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان ۶ تیم حاضر در گروه الف به رقابت با پرداختند. در اولین مسابقه سپهرداد تهران و آکادمی ایزی بسکتبال مقابل هم قرار گرفتند که ایزی بسکتبال ۵۵ بر ۴۶ پیروز شد.

در کوارتر اول ایزی بسکتبال ۱۲ بر ۸ و در کوارتر دوم ۱۴ بر ۶ تیم برتر میدان بود. در کوارتر سوم سپهرداد ۱۶ بر ۱۳ به برتری رسید. در کوارتر پایانی، تساوی ۱۶ بر ۱۶ باعث شد تا شاگردان زهرا اسلام زاده به پیروزی برسند و تیم سپهر داد به هفتمین برد متوالی خود در این فصل برسد.

در دومین بازی امرتات تهران و شهرداری گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶۶ بر ۶۱ شاگردان نیکا بیک‌لیک‌لی در گرگان به پایان رسید.

در کوارتر اول دختران گرگانی ۱۲ بر ۴ و در کوارتر دوم ۹ بر ۷ پیروز شدند در کوارتر سوم ۱۳ بر ۱۸ بازنده شدند. در کوارتر چهارم بازگشت فوق‌العاده امرتات باعث شد تا ۲۴ بر ۱۹ تیم برتر میدان باشد. در فاصله ۶ ثانیه به پایان بازی گرگان ۵۳ بر ۵۰ از امرتات پیش بود اما پرتاب سه امتیازی نگین یزدان پناه در آخرین ثانیه مسابقه نتیجه را به تساوی کشاند. در وقت اضافه شهرداری گرگان بهتر عمل کرد و ۱۳ بر ۸ به برتری رسید.

در آخرین و مهم‌ترین دیدار این گروه تیم‌های مدعی شیمیدر قم و گروه بهمن تهران مقابل هم قرار گرفتند. در نهایت شاگردان شایسته متشرعی با نتیجه ۶۰ بر ۴۹ مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند.

در کوارتر اول، گروه بهمن بهتر بازی را شروع کرد و ۱۳ بر ۹ به برتری رسید. در کوارتر دوم، شیمیدر رقم با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به برتری رسید. در کوارتر سوم، بازی فوق‌العاده شیمیدر موجب شد تا دختران شیمیدر با نتیجه ۲۴ بر ۱۱ پیروز شوند. در کوارتر چهارم با تساوی ۱۵ بر ۱۵ به پایان رسید.

شیمیدر، گروه بهمن و بانوان شهر گرگان به ترتیب سه تیم اول این گروه هستند.

کد خبر 540680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.