امنیت زنان ایتالیایی با اپلیکیشن شهرداری

شهرداری پیمونت ایتالیا موضوع فراهم آوردن ایمنی همه ساکنان زن را به طور جدی در پیش گرفته است. به همین منظور مسئولان اپلیکیشن موبایلی جدیدی به نام «اریکا» را در دسترس قرار داده‌اند که با شعار «برنامه‌ای که دست شما را می گیرد» تبلیغ می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایده برنامه اریکا این است که برای زنان این آسایش خاطر را فراهم می‌آورد که مقامات در مواقع ضروری فقط با یک کلیک با آن‌ها فاصله دارند و به این ترتیب کاربران احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

این برنامه را می‌توان به صورت رایگان از فروشگاه گوگل پلی (برای سیستم اندروید) یا از فروشگاه اپل برای (iOS) دانلود کرد. طراحی آن کاملاً ساده و کاربرپسند است زیرا در مواقع اضطراری ممکن است زمانی برای تایپ و اسکرول کردن وجود نداشته باشد.

با باز کردن برنامه، ۳ گزینه قابل کلیک به کاربر نمایش داده می‌شود که هر کدام عملکردخاصی دارد.

امنیت زنان ایتالیایی با اپلیکیشن شهرداری

اطلاعات: جمع‌آوری و دسترسی آسان تمام اطلاعات مربوط به مراکز ضد خشونت (شماره‌ها، آدرس‌ها)

من را دنبال کنید: در صورتی که در زمان از پیش تعیین شده به مقصد خود نرسیدید، موقعیت جغرافیایی خود را ارسال کنید. این نرم افزار همچنین نزدیک‌ترین پناهگاه به مکان کاربر و مسیری را که برای رسیدن به آن با پای پیاده یا با وسایل نقلیه عمومی طی می‌شود و همچنین زمان لازم برای رسیدن به آنجا را نشان می‌دهد.

SOS:با فشار دادن گزینه SOS ، درخواست کمک و مختصات GPS شما به سه شماره از پیش ثبت‌شده در برنامه ارسال می‌شود.

اقدام شهرداری پیمونت بخشی از یک طرح حمایتی گسترده‌تر برای زنانی است که مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند یا در موقعیت‌های پرخطر زندگی می‌کنند. پیش از این نیز شبکه مراکز و پناهگاه‌های ضد خشونت (که به بیش از ۳۰۰۰ زن در سال ۲۰۱۸ کمک کرده‌اند) و همچنین صندوق حمایت مالی از قربانیان سو استفاده تأسیس شده بود تا به زنان قشر آسیب دیده یاری بیشتری شود.

کد خبر 540637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.