هیئت‌مدیره موافق جذب بازیکن خارجی نیست/ تیم‌ها با بهانه کرونا بازی‌ها را مهندسی می‌کنند

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان اصفهان گفت: سازمان‌ لیگ باید نظارت بیشتری بر بازی‌های لیگ داشته باشد تا حق تیم‌ها ضایع نشود.

علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی سخت تیمش مقابل مهرام و ناکامی در جذب بازیکن اظهار کرد: تمرینات آمادگی تیم را در نیم‌فصل انجام دادیم، اما متأسفانه موفق به جذب بازیکن چه ایرانی و چه خارجی نشدیم،.باشگاه در خصوص جذب بازیکن خارجی تصمیم می‌گیرد، من تقاضایم را برای به‌خدمت گرفتن بازیکن خارجی به باشگاه داده‌ام اما هنوز این درخواست توسط هیئت‌مدیره باشگاه تصویب نشده است.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در این فصل تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد افزود: بازی امروز اولین دیداری است که تمامی بازیکنانمان را در اختیار داریم، در بازی‌های گذشته مصدومانی داشتیم که خوشبختانه همه بازیکنان به این دیدار رسیده‌اند و آماده یک نمایش خوب هستیم و شرایط مسابقه بستگی به آمادگی بازیکنانمان و انجام دستورات تاکتیکی در زمین دارد. نمی‌توان در خصوص نتیجه نظری داد چرا که برد و باخت‌ها در بسکتبال در زمین مشخص می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان با تاکید بر اینکه نتایج هر بازی در جدول تأثیرگذار است خاطر نشان کرد: گروه‌مان نسبت به گروه دیگر راحت‌تر است و اکثر تیم‌ها در یک سطح هستند؛ اما با هر نتیجه‌ای رتبه تیم‌ها سه یا چهار پله تغییر می‌کند، به طور مثال در بازی دیروز تیم آویژه از جایگاه هفتم به چهارم صعود کرد و ما نیز با پیروزی در بازی امروز می‌توانیم تا رده چهارم جدول بالا بیاییم. نقاط ضعف و قوت حریف امروزمان را شناسایی کرده‌ایم و با برطرف کردن مشکلات فنی تیم خودمان برای یک جدال حساس و مهم آماده هستیم.

خسروی با گلایه از سازمان لیگ در خصوص نوع برگزاری بازی‌ها تاکید کرد: سازمان لیگ روی بازی‌های عقب‌افتاده نظارت بیشتری داشته باشد که حقی از تیمی ضایع نشود. من در خصوص دیدار روز گذشته مس و نماینده مشهد صحبت و اعتراض دارم؛ طبق جدول برگزاری مسابقات، تیم ما باید روز گذشته بازی می‌کرد اما زمان دیدار ما را بعد از سایر بازی‌ها قرار دادند، در حالی‌که ما باید نتیجه این گروه را برای دیدار آینده مشخص می‌کردیم.

وی در خصوص شرایط حساس رقابت‌ها و نحوه چینش بازی‌ها گفت: این نوع اتفاقات تغییرات زیادی در بازی‌ها و نتایج به‌وجود می‌آورد، خصوصاً در این برهه که تمام تیم‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند به تیم‌های ضعیف‌تری برخورد کنند. به همین دلیل به بهانه‌های مختلف از شرکت در دیدارهای لیگ خودداری می‌کنند و به‌گونه‌ای با چینش و برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده رقیبان آینده خود را مشخص می‌کنند و این باعث ضایع‌شدن حق تیم‌ها می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان ادامه داد: اگر سازمان‌لیگ نظارت بیشتری بر روی برگزاری این رقابت‌ها به‌شیوه صحیح داشته باشد سطح بازی‌ها بالاتر می‌رود و تیم‌ها ماهیت واقعی خود را در زمین بازی نشان می‌دهند.

خسروی با اشاره به اینکه کرونا بهانه خوبی شده است تا تیم‌ها به‌صورت دلخواه در لیگ بازی کنند و این موضوع مهندسی شده است گفت: بازی‌هایی که عقب می‌افتد خود به خود باعث مهندسی شدن دیدارهای لیگ می‌شود. متأسفانه کرونا بهانه خوبی برای امتناع تیم‌ها از بازی کردن شده است، تا به حال چند تیم به بهانه کرونا بازی‌های خود را عقب انداخته‌اند، نمی‌دانم واقعاً این‌طور بوده یا نه، آیا تست pcr این را تأیید کرده یا فقط بهانه‌ای برای بازی نکردن بوده است. این مسائل باید راستی‌آزمایی شود و همه چیز شفاف پیش برود.

کد خبر 540621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.