اختصاص ۱۸ میلیارد تومان برای احداث پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان

شهردار رشت گفت: در بودجه سال جاری شهرداری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان برای اجرای پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان اختصاص یافته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، سید امیر حسین علوی در جریان بازدید مشترک فرماندار شهرستان رشت و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان اظهار کرد: شهرداری رشت تلاش دارد با تکیه بر منابع اعتباری داخلی و امکانات لجستیک با تمام توان خود نسبت به تسریع در عملیات اجرایی پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان اقدام کند.

وی ادامه داد: در خصوص اخذ مجوزهای تأمین مصالح راهسازی به مساعدت فرمانداری شهرستان رشت نیازمند هستیم که امیدواریم در این خصوص هم همکاری‌های مشترک به خوبی پیش برود.

شهردار رشت تاکید کرد: در بودجه سنواتی سال جاری شهرداری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان برای اجرای پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان اختصاص یافته است. علاوه بر این در سال بعد نیز اعتبارات تکمیلی جهت سرعت بخشیدن به این پروژه و بهره‌مندی هرچه سریع‌تر شهروندان از این زیرساخت اختصاص خواهد یافت.

وی گفت: در حال حاضر عملیات احداث معابر اصلی و فرعی داخل پارک ۵۰۰ هکتاری، اجرای سیستم روشنایی، ساخت بناهای حفاظتی و اخذ مجوزهای زیرساختی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 540607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.