مس رفسنجان _ تراکتور تبریز/ تی‌تی‌ها به دنبال فرار از پایین جدول

تیم فوتبال تراکتور در هفته نهم لیگ برتر فوتبال رو در روی مس رفسنجان به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور در هفته نهم لیگ برتر فوتبال جمعه _۱۹ آذرماه_ از ساعت ۱۵ مهمان مس رفسنجان است.

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور تبریز

ورزشگاه: شهدای صنعت مس رفسنجان

داوران: سعاد وفاپیشه، سعید علی‌نژادیان، سعید زیبا و مسعود حقیقی

ناظر: اسماعیل صفیری

نتیجه آخرین بازی: تراکتور صفر _ مس رفسنجان صفر

تیم فوتبال تراکتور با هشت بازی، دو پیروزی، دو مساوی، چهار باخت و هشت امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. سولدو هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک در تبریز شکست خورد تا نخستین باخت این مربی رقم بخورد، لازم به ذکر است این تیم دروازه‌بان اصلی خود محمدرضا اخباری و یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم یعنی پیمان بابایی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت.

سولدو، عباس‌زاده مهاجم تأثیرگذار تی‌تی‌ها را در نیمه دوم بازی با آلومینیوم اراک به زمین آورد که در کنفرانس خبری بعد از بازی علت نیمکت‌نشینی عباس‌زاده را عدم آمادگی کامل این بازیکن بیان کرد، اما اگر این بازیکن برای بازی با مس رفسنجان به آمادگی رسیده باشد می‌تواند در خط حمله مفید واقع شود، عباس‌زاده در بازی با آلومینیوم دو گل به ثمر رساند که داور آفساید اعلام کرد.

شاگردان سولدو اگر موفق شوند مس رفسنجان را شکست دهند در صورت عدم نتیجه‌گیری ذوب‌آهن، فجر سپاسی و نساجی تا رده نهم جدول بالا خواهند آمد ولی اگر شکست بخورند امکان دارد تا رده چهاردهم هم سقوط کنند.

تیم فوتبال مس رفسنجان در هشت هفته اخیر با چهار پیروزی، دو مساوی، دو باخت و چهارده امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. شاگردان ربیعی هفته گذشته موفق شدند با نتیجه سه بر صفر ذوب آهن را شکست دهند، آن‌ها که تا اینجا فصل عملکرد خوبی از خود ارائه دادند می‌توانند با پیروزی مقابل تراکتور و عدم نتیجه‌گیری تیم‌های اول تا چهارم تا صدر جدول هم پیش بروند، اما اگر نتواند تراکتور را شکست دهد جایگاه خود را از دست خواهند داد.

مس رفسنجان و تراکتور فصل گذشته دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در بازی رفت تراکتور مس را با یک گل شکست داد و در بازی برگشت دو تیم به تساوی رضایت دادند.

کد خبر 540584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.