صدور اخطار کتبی برای رهاسازی فاضلاب خانگی در سمنان

معاون خدمات شهری منطقه یک شهرداری سمنان از تخریب پل های غیر مجاز و صدور اخطار برای آن دسته از شهروندانی که فاضلاب خانگی خود را در سطح خیابان و محله رها می کنند خبر داد.

مجتبی ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت هدایت آب‌های سطحی، عملیات تخریب پل‌های غیر مجاز و لایروبی انهار در منطقه یک شهری سمنان و در خیابان شهدا با همکاری عوامل شهرداری ناحیه یک انجام شد.

وی افزود: فاضلاب رها شده از منازل باعث مزاحمت، آلودگی و ایجاد بوی نامطبوع و منظری ناپسند و عمر مفید آسفالت و جداول را کاهش می‌دهد و سلامتی شهروندان را به خطر می‌اندازد. به همین منظور و برای پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار، برای منازلی که فاضلاب خانگی خود را در سطح ناحیه دو به داخل معابر رهاسازی کرده بودند توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری سمنان، اخطار کتبی صادر شد.

معاون خدمات شهری منطقه یک شهرداری سمنان تصریح کرد: لازم است تا شهروندانی که در معابر محل سکونت آنها طرح فاضلاب شهری اجرا شده است، انشعاب منازل خود را به شبکه جمع‌آوری فاضلاب خانگی متصل کنند و شهروندانی که هنوز در محلات آنها این طرح اجرایی نشده است، از طریق حفر چاه جاذب، از رهاسازی فاضلاب منازل خود به معابر عمومی جلوگیری کنند.

کد خبر 540558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.