سومین شکست زنان هندبالیست ایرانی در مسابقات جهانی

تیم ملی هندبال زنان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی از رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل قزاقستان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی هندبال زنان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی از رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل قزاقستان ۲۵ بر ۳۱ نتیجه را واگذار کرد تا پس از شکست برابر رومانی و نروژ سومین دیدارش را نیز واگذار کند.

نیمه اول این بازی با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ به سود قزاقستان به پایان رسید. در این بازی حدیثه نوروزی یک گل، عطیه شهسواری یک گل، مینا وطن پرست ۲ گل، آرزو کیانی آرا ۵ گل و حانیه کریمی یک گل، الناز قاسمی ۴ گل، مریم یوسفی ۵ گل، صونا بیداد ۲ گل، بهار ایزدگشب ۴ گل، به ثمر رساندند.

رقابت از اواسط نیمه دوم جذاب‌تر شد جایی که ایران با استفاده از اشتباهات حریف در فاز دفاعی در مقاطعی از بازی با جبران نتیجه امیدوار شد اما ضربات غیرقابل مهار قزاق‌ها با استفاده از قد و قامت بلند و نفوذهای ویرانگر در نهایت باعث شد ۳۱ بر ۲۵ ایران را شکست دهد.

بیست و پنجمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا و در چهار شهر در حال برگزاری است. در این مرحله ۳۲ تیم در هشت گروه در حال رقابت هستند. تیم ملی ایران برای نخستین بار در تاریخ با کسب عنوان چهارمی آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد و با رومانی، نروژ و قزاقستان همگروه بود که مقابل هر سه تیم شکست خورد.

۱۶ بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی زنان جهان را زینب بذرافکن، فاطمه خلیلی، هانیه لک، بهار ایزدگشب، حدیثه نوروزی، آرزو کیانی‌آرا، مریم یوسفی، شقایق باپیری، مینا وطن‌پرست، صونا بیداد، شیما زارع، نگار زنده‌بودی، حانیه کریمی، نوریه عباسی، الناز قاسمی و عطیه شهسواری تشکیل داده‌اند.

نتایج مسابقات گروه C:

نروژ ۴۸ - قزاقستان ۱۸

رومانی ۳۹ - ایران ۱۱

رومانی ۳۸ - قزاقستان ۱۷

ایران ۹ - نروژ ۴۱

ایران ۲۵ - قزاقستان ۳۱

نروژ - رومانی ساعت ۲۳:۰۰


رده بندی تیم‌های گروه c:

۱- نروژ ۴ امتیاز

۲- رومانی ۴ امتیاز

۳- قزاقستان ۲ امتیاز

۴- ایران صفر امتیاز

کد خبر 540472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.