آموزش مجازی آسیب‌های جبران ناپذیری به دنبال دارد

رئیس اداره آموزش و پرورش نجف‌آباد گفت: آموزش‌های مجازی در دو سال گذشته آسیب‌های متعددی به دانش‌آموزان وارد کرده است. امیدواریم با برداشته شدن موانع و مشکلات پیش رو، هر چه زودتر شاهد آغاز آموزش‌ها به صورت کاملاً حضوری باشیم.

سیدرضا موسوی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم ادامه آموزش دانش‌آموزان به صورت حضوری، اظهار کرد: منظور از تربیت تنها تربیت علمی دانش‌آموزان نیست و برای یک تربیت همه جانبه نیاز به حضور فعال دانش‌آموزان در مدارس است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته شاهد آسیب‌های متعدد به دانش‌آموزان به دلیل وجود آموزش‌های مجازی بوده‌ایم، افزود: امیدواریم با برداشته شدن موانع و مشکلات پیش رو، هر چه زودتر شاهد آغاز آموزش‌ها به صورت کاملاً حضوری باشیم چرا که آسیب‌های روانی آموزش‌های مجازی به دانش‌آموزان به مراتب خطرناک‌تر از ویروس کرونا است.

رئیس اداره آموزش و پرورش نجف‌آباد اضافه کرد: در تصمیماتی که اخیراً طی نشست مشترک میان نمایندگان آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی، نیروی انتظامی و فرمانداری داشتیم مقرر شد که نسبت به تربیت و تأمین پنجاه نیروی زبده به صورت مربی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی برای دانش‌آموزان شهرستان اقدام شود که امیدواریم این امر نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

کد خبر 540297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.