مانیتور فوق عریض ۹۰  هرتزی لنوو عرضه شد

شرکت لنوو مانیتور بزرگ ۲۹ اینچی فوق عریض ۹۰ هرتزی خود را با قیمت ۲۳۵ دلار در چین عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لنوو نمایشگر فوق عریض جدید LED خود با نام Thinkvision E29w-20 را وارد بازار چین کرد. قیمت این نمایشگر در بازار چین ۱.۴۹۹ یوان معادل ۲۳۵ دلار است. حاشیه‌های این محصول بسیار باریک است و به پایه اورگونومیک مجهز شده است که امکان چرخش و تغییر شیب و بالا و پایین بردن آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این صورت کاربران می‌توانند جهت، شیب و ارتفاع مانیتور را به آسانی و بر اساس نیاز خود تنظیم کنند.

نمایشگر Thinkvision W29w-20 دارای دو بلندگوی داخلی سه واتی است که صدای واضح و بلندی را تولید می‌کند. همچنین، این محصول دارای پنل ۲۹ اینچی IPS با وضوح تصویر ۱۰۸۰ *۲۵۶۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است، طیف رنگ sRGB آن نیز ۹۹ درصد است. حداکثر روشنایی این پنل به ۳۰۰ نیت می‌رسد و زاویه دید آن ۱۷۸ درجه است.

مهمترین ویژگی این نمایشگر این است که از فناوری نور آبی کم طبیعی لنوو بهره می‌برد، بنابراین فشار نور آبی روی چشم را کاهش می‌دهد. این ویژگی باعث شده است که تولید کنندگان محتوا، طراحان، متخصصان عکاسی، برنامه‌نویسان و دیگر مشاغلی که به صفحه نمایش عریض با دقت رنگ زیاد نیاز دارند، بتوانند به راحتی ساعات طولانی با رایانه کار کنند.

کد خبر 540279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.