طرح ساماندهی محله پرتمان در حال بررسی است

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: طرح ساماندهی محله پرتمان از سوی معاونت شهرسازی و معماری پیشنهاد شده و در کمیسیون ماده پنج در حال بررسی است، امیدواریم ظرف چند روز آینده خبرهای خوبی در این خصوص به سمع و نظر مردم برسانیم.

محمد کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با ساماندهی منطقه پرتمان و مبارزه با پدیده واسطه‌گری و دلالی‌ها اظهار کرد: ساماندهی منطقه پرتمان بین بزرگراه شهید خرازی، خیابان‌های رزمندگان، رباط و امام خمینی (ره) با کاربری گستره چند دهه است معضلاتی را برای مردم و مدیریت شهری ایجاد کرده است.

وی افزود: بر اساس مأموریت تعریف شده، اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است و طرحی از سوی معاونت شهرسازی شهرداری اصفهان پیشنهاد شد. در این رابطه جلساتی در کمیته کار کمیسیون ماده پنج برگزار شده است که امیدواریم که طرح پیشنهادی مصوب شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح تا حد مناسبی پیشرفت داشته است، اظهار امیدواری کرد: ظرف چند ماه آینده خبرهای خوبی در این خصوص به سمع و نظر مردم برسانیم.

کیهانی در رابطه با مبارزه با پدیده واسطه‌گری و دلالی‌های غیر قانونی در این منطقه خاطرنشان کرد: این موضوع در همه شهرداری‌های کشور مطرح بوده است به نوعی در برخی مناطق کمتر و در برخی مناطق شهری بنا بر شرایط آن منطقه بیشتر رخ می‌دهد. در شهرداری منطقه هشت نیز اقدامات مناسبی بر اساس تعاریف سازمانی با حمایت شهرداری مرکزی طی دو سال گذشته انجام شده است.

وی اظهار کرد: ساماندهی میز خدمت، شفاف‌سازی خدمات ارائه شده و ترغیب شهروندان به استفاده از خدمات غیر حضوری و ارتباط مستقیم و بدون واسطه مدیران ارشد منطقه با مردم از جمله این اقدامات است که امیدواریم با توجه به تأکیدات اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مبنی بر مبارزه با پدیده واسطه‌گری‌های غیرقانونی، بتوانیم خدمات خود را با کمترین زمان و بیشترین بهره به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 540276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.