هیچ کس شب کریسمس در دانمارک تنها نمی‌ماند!

صلیب سرخ دانمارک با همکاری پلتفرم فضای عمومی بوبلبرگ ( Boblberg) به افراد تنها کمک می‌کنند تا برای شب کریسمس و سال نو دوست و همنشین پیدا کنند و این شب‌های به یاد ماندنی را در انزوا سپری نکنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برای برخی افراد، فصل تعطیلات می‌تواند سخت‌ترین زمان سال باشد؛ در حالی که بسیاری آن را فرصتی برای دور هم جمع شدن با کسانی می‌دانند که دوستشان دارند، دیگران آن را به عنوان یک زمان غم‌انگیز تجربه می‌کنند که به آنها یادآوری می‌کند که بیش از هر زمان دیگری تنها هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، دو سازمان دانمارکی برای حل معضل تنهایی ساکنان در این زمان بخصوص به یکدیگر پیوسته‌اند تا اقدام مشترکی انجام دهند.

هیچ کس شب کریسمس در دانمارک تنها نمی‌ماند!

به طور خاص، صلیب سرخ دانمارک و پلتفرم آنلاین Boblberg طرح‌هایی را راه‌اندازی کرده‌اند که به دنبال گرد هم آوردن مردم در شب کریسمس و شب سال نو است.

افرادی که دوست یا خانواده‌ای را ندارند که تعطیلات را با او بگذرانند، می‌توانند در درگاه julevenner.dk یک حساب کاربری ایجاد کنند و برای این زمان خاص از سال یک همنشین پیدا کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که می‌خواهند میزبان کریسمس باشند یا مهمان.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است کسی بخواهد میزبان کریسمس باشد؛ برای مثال، افراد ممکن است علاقه مند به اشتراک گذاری سنت‌های کریسمس دانمارکی با سایر فرهنگ‌های دیگر باشند و تمایل داشته باشند که افراد جدیدی را از سایر کشورها ملاقات کنند.

برای بهره بردن از این طرح، افراد باید با انتخاب منطقه شهرداری خود، افراد ساکن در نزدیکی محل سکونت‌شان را پیدا کنند.

مقامات دانمارکی علت برگزاری این طرح را افزایش نشاط اجتماعی مردم و جلوگیری از انزوای افراد به ویژه مهاجران و دانشجویان غیر بومی در شروع سال جدید عنوان کرده‌اند. اینکه افراد حس کنند در کشوری غریب، دوست و همنشین دارند، می‌تواند تأثیر بسزایی را بر روحیه آن‌ها داشته باشد و مانع از بروز افسردگی در آن‌ها شود.

هیچ کس شب کریسمس در دانمارک تنها نمی‌ماند!

کد خبر 540204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.