داور به تیم من ضرر زد / وظیفه خود می‌دانم از حقمان دفاع کنم

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن گفت: بازی می‌توانست با نتیجه تساوی یا پیروزی ما تمام شود که داوری در نتیجه بازی تأثیرگذار بود و به تیم من ضرر زد. بازیکنانم با غیرت بازی کردند، اما نتیجه بازی شایسته تیم من نبود.

صادق شاه نشین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیم هندبال ذوب آهن و سطح لیگ برتر هندبال اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، هماهنگی لازم بین بازیکنان به وجود آمده است و بر اساس بازی‌هایی که داشتیم، طراحی تمرین کردیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان خوب در تیم‌ها تقسیم شده‌اند، سطح لیگ امسال خوب است و بازی‌ها نزدیک پیش می‌رود. لیگ پویایی داریم و فدراسیون عملکرد خوبی داشته است.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن با بیان اینکه با سپاهان بازی خوبی داشتیم، تصریح کرد: در ۶۰ دقیقه بازی با تاکتیک و تکنیک بودیم و هندبال خوبی به نمایش گذاشتیم. سپاهان تیم خوبی است و به آن‌ها تبریک می‌گویم ولی در خصوص داوری اتفاقاتی افتاد که خوشایند دربی اصفهان نبود.

شاه نشین اضافه کرد: تنش و مشکلات آخر بازی بابت داوری بود. پنالتی‌ای برای سپاهان اعلام شد، از دید ما و کارشناسان پنالتی نبود. بازی می‌توانست با نتیجه تساوی یا پیروزی ما تمام شود و داوری در نتیجه بازی تأثیرگذار بود و به تیم من ضرر زد. بازیکنانم با غیرت و جان و دل بازی کردند، اما نتیجه بازی شایسته تیم من نبود.

وی خاطر نشان کرد: در دوران مربیگری هیچ زمانی به داوری اعتراض نکردم و این اولین اعتراض من است که واقعاً شاکی هستم زیرا احساس می‌کنم در حق خودم و بچه‌های تیم که زحمت کشیدند ظلم شده است. فدراسیون هندبال باید وارد عمل شود و تصمیماتی بگیرد. از داورانی که برای مسابقات آسیایی دعوت شدند چنین اشتباهاتی بعید است. وظیفه خود می‌دانم از حقمان دفاع کنم، بیشتر اشتباهات به ضرر تیم من بود و اگر اشتباهات داوری از عمد نباشد باید دو تیم ضرر کنند.

کد خبر 540135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.