خطیبی: جزو سه تیم بالای جدول هستیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: از خط دفاعی و شکل دفاعی تیم راضی هستم، فوتبال رو به جلو انجام می‌دهیم و در هشت بازی یک گل دریافت کردیم که یک نکته مثبت برای هر تیمی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی در کنفرانس خبری بعد از بازی با تراکتور اظهار کرد: آنالیز خوبی قبل از بازی داشتیم و در طول بازی خوب کار کردیم، آلومینیوم خیلی بهتر بازی کرد و از نظر فوتبالی و مالکیت خیلی خوب بود که برای من احساس خوبی دارد. بازیکنانم با تمام وجود کار می‌کنند، برنامه‌های ایستگاهیمان خوب بود و به گل رسیدیم. در نیمه اول می‌توانستیم چند گل دیگر هم به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: تراکتور تیم بزرگی است و ما در زمین این تیم پیروز شدیم، از بچه‌ها تشکر می‌کنم که این برد را کسب کردند. در حال حاضر جز سه تیم بالای جدول هستیم و روند خوبی داریم، از لحاظ فوتبالی عملکردی داشتیم که هر کس بازی‌هایمان را دیده لذت برده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم با بیان اینکه به بچه‌ها گفته بودم اجازه فکر کردن به تیم حریف را ندهید، تصریح کرد: بازیکنانم در این کار خوب بودند و اجازه فکر کردن و موقعیت سازی به تیم حریف ندادیم. در بعضی مواقع خوب بودیم و البته در بعضی مواقع هم خوب نبودیم که طبیعی است زیرا در زمین حریف بازی می‌کردیم. تیم ما از لحاظ توپ گیری جز تیم‌های بالای جدول ایران است که دلیلش ریکاوری خوب طی دو هفته اخیر است.

خطیبی اضافه کرد: از خط دفاعی و شکل دفاعی تیم راضی هستم، فوتبال رو به جلو انجام می‌دهیم و در هشت بازی یک گل دریافت کردیم که یک نکته مثبت برای هر تیمی است.

کد خبر 539997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.