ناوگان و تجهیزات شهرداری خرم‌آباد مستهلک شده است

شهردار خرم‌آباد گفت: در حال حاضر به سمت برون‌سپاری حرکت می‌کنیم چون وسایل نقلیه ارزش و اعتبار اولیه خود را ندارند و مستهلک شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتوحی در بازدید به همراه اعضای شورای اسلامی شهر از وسایل نقلیه شهرداری اظهار کرد: برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها باید شهرداری به سمت برون‌سپاری حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات و وسایل نقلیه مستهلک، پاشنه آشیل خدمت‌رسانی مطلوب به همشهریان است، گفت: برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها باید شهرداری به سمت برون‌سپاری حرکت کند که در این راستا اقدامات خوبی شده است.

فتوحی ادامه داد: ۱۱۵ وسیله نقلیه سبک و سنگین در سازمان پسماند شهرداری خرم‌آباد وجود دارد که با توجه به شرایطی که از سوی وزارت کشور به شهرداری‌ها ابلاغ و توسط شورای شهر تصویب شد، سازمان موتوری و سازمان بازیافت با هم ادغام و سازمان پسماند تشکیل شد و در حال حاضر واحد نقلیه زیر نظر سازمان پسماند فعالیت می‌کند.

شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: شهرداری حدود ۳۳۰ میلیارد تومان بدهی دارد و خدماتی که مد نظر شهروندان بوده با توجه به مستهلک شدن دستگاه‌های نقلیه و تجهیزات به خوبی ارائه نشده است.

فتوحی اظهار کرد: وسایل نقلیه شهرداری خرم‌آباد دیگر جوابگو نیست. در حال حاضر به سمت برون‌سپاری حرکت می‌کنیم چون وسایل نقلیه ارزش و اعتبار اولیه خود را ندارند و مستهلک شده‌اند.

کد خبر 539874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.