نظر کارشناسان داوری در خصوص آفساید مشکوک استقلال در نیمه نخست دربی ۹۷ + عکس فریز شده

چهار کارشناس داوری به بررسی آفساید مشکوک و بحث‌برانگیر مهاجم استقلال در نیمه اول شهرآورد پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و پرسپولیس از ساعتی قبل در دربی نود و هفتم پایتخت رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند که در پایان نیمه اول با تساوی بدون خاتمه یافت. در دقیقه ۱۴ این دیدار حسین زاده روی یک پاس عمقی در موقعیت تک به تک به توپ رسید که داور صحنه را آفساید تشخیص داد. بازی تا دقایقی تحت تأثیر این صحنه قرار داشت و فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال به تصمیم داور معترض بودند. مجیدی در این صحنه گفت: "اگر آفساید بود من مربی گری را کنار می‌گذارم". در همین خصوص نوذر رودنیل، حیدر سلیمانی، حسین عسگری و جعفر نادری به بررسی این صحنه مشکوک پرداختند.

نظر کارشناسان داوری در خصوص آفساید مشکوک استقلال در نیمه نخست دربی ۹۷ + عکس فریز شده

رودنیل: با وجود آنکه ۹ دوربین در ورزشگاه آزادی حضور دارد، نتوانستند زاویه خوبی را به تصویر بکشند. با این حال تصویری که از این زاویه دیدیم، به نظر آفساید می‌رسید. ایلدروم هم کاملاً روی خط دفاع آخر پرسپولیس جاگیری کرده بود.

سلیمانی: آفساید مهاجم استقلال توسط کمک دوم به درستی اعلام شد چون یک نیم بدن جلوتر و داخل آفساید قرار داشت و اعتراض نیمکت فنی استقلال بی‌مورد بود.

عسگری: اعلام آفساید درست بود و چگونه صحنه‌ای که تشخیص آن برای کمک داور هم دشوار است، مربی از چند متری ادعا می‌کند صحنه آفساید بوده است.

جعفری: آفساید بود.

کد خبر 539774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.