افزایش دما و غلظت آلاینده‌های هوا/بارش پراکنده در اکثر مناطق استان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از امروز تا اواسط هفته افزایش غلظت آلاینده‌های هوا وجود دارد. از روز دوشنبه با گذر موجی افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در مناطق غربی و شمالی و نواحی مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار تا دو روز آینده در استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از امروز تا اواسط هفته احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های هوا وجود دارد، بنابراین در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی کاهش کیفیت هوا و دید افقی به ویژه در ساعات اولیه روز دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از روز دوشنبه با گذر موجی شرایط افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش پراکنده در مناطق غربی و شمالی و نواحی مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق یک تا سه درجه افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۵ و صفر درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

هنرمند ادامه داد: خور و بیابانک با دمای‌ ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت و فرودگاه شهید بهشتی با دمای شش درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شوند.

کد خبر 539706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.