قدردانی از مدافعان سلامت تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری منطقه شش تهران همزمان با گرامیداشت هفته بسیج میزبان جهادگران و مدافعان سلامت و عوامل طرح شهید سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"مدافعان سلامت با جانفشانی خود همواره برای سلامت و درمان مردم عزیز تلاش کردند به ویژه طی دو سال اخیر که با شیوع ویروس کرونا این عزیزان ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستادند و متأسفانه تعدادی از کادر درمان را نیز در اثر ابتلاء به کرونا از دست دادیم.

شهرداری منطقه شش تهران همزمان با گرامیداشت هفته بسیج میزبان جهادگران و مدافعان سلامت و عوامل طرح شهید سلیمانی که تأثیر قابل توجه‌ای در مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور داشت بود که بنده نیز به عنوان رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران افتخار حضور در جمع این عزیزان را پیدا کردم تا از تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان قدردانی کنم.

این مراسم که در تالار ورشو برگزار شد مزین به حضور تعدادی از خانواده شهدا بود که توفیق دیدار و تجلیل از آنها به همراه فرماندهان سپاه تهران نیز فراهم شد و حضور خانواده شهدا در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت ایده خوبی بود که ضمن تشکر باید به مردم عزیز یادآور شد که مدافعان سلامت اکنون در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و تلاش‌های ایثارگرانه آنها را امروز می‌توان به نوعی برابر با حضور مردان و زنان در جبهه‌های جنگ تحمیلی دانست. "

کد خبر 539673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.