اولین مانیتور 4K شیائومی در چین عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت شیائومی اولین تلویزیون 4K خود را در چین عرضه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی مانیتور جدید خود که Xiaomi Monitor 27-inch 4K نام دارد را در بازار چین عرضه کرد، شماره مدل این محصول XMMNT27NU است و همانطور که از نام آن مشخص است دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی است. این پنل IPS LCD دارای رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل و میزان روشنایی ۴۰۰ نیت است و گواهی Pantone را دریافت کرده است.

تلویزیون ۲۷ اینچی 4K شیائومی از ۹۹ درصد طیف رنگی Adobe RGB و DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. یک کلید فیزیکی اختصاصی نیز برای جابه‌جایی بین چند حالت حرفه‌ای سناریوهای مختلف مانند طراحی CG، طراحی CAD و موارد دیگر روی آن تعبیه شده است. این پنل دارای گواهینامه TUV Rheinland است و از چشم کاربران در برابر نور آبی محافظت می‌کند.

مانتیور ذکر شده دارای دو پورت HDMI 2.1، یک پورت DP 1.4، یک پورت USB Type-C ، دو پورت USB Type-A و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری است. پورت USB Type-C برای انتقال داده‌ها مانند صوت و تصویر مورد استفاده قرار می‌گیرد و تا خروجی بیش از ۹۰ وات را پشتیبانی می‌کند.

قیمت مانیتور ۲۷ اینچی 4K شیائومی در چین ۵۴۹ دلار ارزیابی شده است و سه سال گارانتی دارد. در حال حاضر این محصول در یک دوره زمانی محدود با قیمت ۴۷۰ دلار در کشور چین پیش فروش می‌شود. هنوز مشخص نشده است که این محصول وارد بازارهای بین‌المللی می‌شود یا خیر؟

کد خبر 539620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.