گیتی پسند صدرنشینی دور رفت رقابت های لیگ برتر فوتسال شد

دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با هفت دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _۱۲ آذرماه_ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت دیدار از ساعت ۱۶ آغاز شد.

تیم فوتسال فردوس قم مقابل فرش آرا به میدان رفت که با نتیجه شش بر یک این تیم را شکست داد و با ۱۶ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت، فرش آرا هم با ۱۵ امتیاز در رده هشتم جای گرفت.

تیم فوتسال شهروند ساری میزبان تیم مس سونگون بود که با چهار گل از این تیم شکست خورد، ساری با این شکست و هشت امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت و مس سونگون با ۳۲ امتیاز در جایگاه دوم جای گرفت.

تیم فوتسال مقاومت البرز رو در روی فولاد زرند صف آرایی کرد که با نتیجه سه بر یک از این تیم شکست خورد و با ۲۵ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به کراپ الوند ایرانیان در رده پنجم قرار گرفت، فولاد زرند ایرانیان هم با ۱۸ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت رو در روی مقابل حفاری اهواز به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست داد و با ۱۳ امتیاز در رده دهم قرار گرفت، حفاری اهواز هم شش امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

تیم فوتسال سپاهان اصفهان میزبان کراپ الوند بود که دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند، سپاهان با ۱۳ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و کراپ هم با ۲۵ امتیاز در رده چهارم جای گرفت.

تیم فوتسال سن ایچ مقابل مقابل راگا شهر ری به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو از این تیم شکست خورد و با ۲۷ امتیاز در رده سوم قرار گرفت، راگا هم با ۱۲ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد رو در روی گیتی پسند صف آرایی کرد که با نتیجه ۱۱ بر یک از این تیم شکست خورد و با ۱۴ امتیاز در رده نهم جای گرفت، گیتی پسند هم با ۳۴ امتیاز صدر نشین باقی ماند.

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند صدرنشینی دور رفت رقابت های لیگ برتر فوتسال شد

کد خبر 539560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.