نباید به عقب برگردیم / به‌دنبال تولید اپلیکیشن و حل مشکل بیمه هستیم

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: گذشته‌ها گذشته است، از حالا باید ارتباطات بین هیئت استان و شهرستان‌ها بیش از پیش زیاد شود تا در جهت پیشرفت این رشته تلاش کنیم.

جلال زهرایی رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:: باتوجه به سیاست‌گذاری و برنامه‌هایی که در هیئت مدنظر است، کلیه رؤسا باید بازوان نیرومند هیئت استان اصفهان باشند تا در این ورزش حرفه‌ای شویم.

وی با اطلاع از اقدامات تحت انجام در آینده برای پیشرفت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی افزود: در صدد هستیم اپلیکیشن قوی و فراتر از یک سایت ایجاد کنیم و اقدامات لازم هیئت‌ها و ورزشکاران به‌صورت آنلاین انجام پذیرد.

رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با تاکید بر اینکه هر اتفاقی در زمان گذشته رخ داده را باید کنار گذاشت اظهار کرد: گذشته‌ها گذشته است، نباید دیگر به قبل برگردیم، از رؤسای هیئت‌ها نیز خواستارم با ما در ارتباط باشند، تمامی مسائل هیئت توسط کمیته‌هایی که مشخص شده بررسی می‌شود، اینجا دیگر من تصمیم‌گیرنده نیستم و باید در کنار هم رو به جلو حرکت کنیم.

زهرایی در ادامه با اشاره به اینکه اهداف زیادی از جمله رسیدن بازوبند پهلوانی به اصفهان وجود دارد گفت: باید استعدادهای شهرستان‌ها به‌همراه مربیان در آکادمی‌های مختلفی که در شهرستان‌ها ایجاد می‌شود آموزش ببینند، همچنین تا دو سال آینده باید بازوبند پهلوانی ایران در اصفهان باشد.

وی با اشاره به برطرف‌کردن مشکل بیمه برای اهالی این ورزش و همچنین ایجاد رشته درسی یادآور شد: با ۲ شرکت مذاکره کرده‌ایم تا زورخانه‌داران، مرشدان، قهرمانان و پهلوانان؛ از بیمه عمر، سلامت و درمان بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش ایجاد خواهیم کرد تا از طریق توسعه فرهنگی در دانشگاه‌ها آموزش‌های لازم انجام شود. به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه آزاد خوراسگان امضا می‌کنیم تا یک واحد درسی از رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در دانشگاه ایجاد شود.

رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در پایان گفت: اولین سیستم تشکیل کلاس‌های آموزشی از مقدماتی تر سردم‌نشینی باید ایجاد شود و اگر اصفهان مدرس‌های تخصصی را نداشته باشد نیز از تهران درخواست می‌کنیم.

کد خبر 539521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.