اعمال محدودیت ترددهای امروز به سمت پل خواجو/موتورسواران اجازه تردد ندارند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از اعمال ممنوعیت و محدودیت‌های تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها در حاشیه زاینده‌رود و مسیرهای منتهی به پل خواجو از ساعت پنج صبح امروز خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص محدودیت تردد امروز در شهر اصفهان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌های ابلاغ شده این محدودیت‌ها از ساعت پنج صبح امروز ۱۲ آذرماه در حاشیه زاینده‌رود و مسیرهای منتهی به پل خواجو اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در خیابان‌ها شرق پل خواجو محدود پل غدیر به سمت پل و از سمت غرب از میدان انقلاب و هتل پل به سمت پل خواجو خیابان‌ها و کوچه‌های فرعی منتهی به حاشیه زاینده‌رود از هر دو سمت شمال و هم جنوب ممنوعیت تردد و توقف را دارند.

ممنوعیت تردد موتورسواران در حاشیه زاینده‌رود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تاکید کرد: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی امروز از ساعت پنج صبح ممنوعیت و محدودیت را اعمال کرده‌اند و تحت هیچ شرایطی اجاره تردد موتورسواران در حاشیه زاینده‌رود داده نمی‌شود.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: چنانچه خودروهایی از ساعت قبل از پنج صبح در حاشیه زاینده رود پارک شده است نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی مکلف هستند این خودروها را با یدک کش از حاشیه زاینده‌رود انتقال داده و جابجا کنند.

وی خاطرنشان کرد: ساکنین حاشیه زاینده‌رود که طی دو هفته گذشته همکاری و همراهی‌های لازم را با خادمان خود در نیروی انتظامی داشته‌اند که جای تقدیر دارد، از اعمال محدودیت‌های امروز در حاشیه زاینده‌رود هم عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم همکاری و همراهی لازم را با نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان داشته باشند.

کد خبر 539463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.