گیتی و مس پا به پای هم/صدر در نیم‌فصل به کدام می‌رسد؟

نیمی از فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال طی شد و حالا هفته سیزدهم از راه رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال ایران فصل ۰۱-۱۴۰۰ با برگزاری هفت دیدار از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۲ آذرماه آغاز می‌شود و مدعیان برای روند ادامه‌دار پیروزی‌ها و پایین‌جدولی‌ها برای رسیدن به رتبه‌های میانی با هم دیدار خواهند کرد.

فردوس قم – فرش‌آرا مشهد

سالن حیدریان میزبان نخستین دیدار هفته است، فردوس قم پس از شکست سنگین هفته گذشته مقابل مس‌سونگون هم‌اکنون در جایگاه نهم جدول است، فرش‌آرا نیز هفته دوازدهم برابر مقاومت به تساوی ۲ بر ۲ رسیده و حالا در رده هفتم جدول است.
این دیدار برای هر دو تیم مهم است تا بتوانند شرایط‌شان در میانه‌های جدول را بهبود ببخشند.
ولی صفارها، ابراهیم آخوندی، رضا پورشایگان، عرفان زندی داوران و علیرضا فولادی ناظر این دیدار خواهند بود.

شهروند ساری – مس سونگون

به ساری و سالن سید رسول حسینی می‌رسیم، جایی که یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل در آن برگزار خواهد شد.

شهروند در حالی باید مقابل قهرمان چهار دوره اخیر لیگ بایستد که برخلاف فصل‌های گذشته اصلاً حال و روز خوبی ندارد و با تنها دو پیروزی در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد.

این وضعیت، کار را برای مس سونگون آسان می‌کند، تیمی که برای قهرمانی پنجم می‌جنگد و پس از هفت‌تایی کردن فردوس با دو امتیاز کمتر از گیتی‌پسند در جایگاه دوم قرار دارد، علیرضا عسکری‌کهن با ۹ گل و فرهاد فخیم و حمید احمدی با هفت گل بهترین گلزنان مس هستند و قطعاً برای شهروند دردسرساز خواهند شد، اما باز هم سالن سید رسول حسینی محل سختی برای آزمون مسی‌ها خواهد بود.

محمد بیاتی، امیر مختار رودساز، علی‌اکبر قاسمی و مجید کرمی، داوران این دیدار و عباس رنجی ناظر این بازی هستند.

مقاومت البرز – فولاد زرند

در دیگر دیدار هفته مقاومت که با هفت پیروزی و تنها یک شکست در ۱۲ هفته اخیر عملکرد دور از انتظار و خوبی به نمایش گذاشته میزبان فولاد زرند است.

در مقاومت شهاب طالبی با ۱۱ گل و علیرضا ابوالقاسمی با ۱۰ گل بهترین گلزنان این تیم هستند.

فولاد زرند هفته گذشته در یک بازی نزدیک و سخت سپاهان اصفهان را شکست داد و در حال حاضر در رده ششم جدول قرار دارد، کامبیز گمرکی با هشت گل از امید اصلی زرندی‌ها به‌شمار می‌رود.

عبدالرضا وثوقی، علی اسماعیل سزاری، محمد داودپور و رضا ملکی و محمد فرجی کوبل داوری و ناظر این بازی را تشکیل می‌دهند.

زندی‌بتن کلاردشت – ملی‌حفاری اهواز

به کلاردشت سر می‌زنیم و دیداری بین تیم‌های میانه جدولی زندی‌بتن و ملی‌حفاری که در سالن بعثت کلید خواهد خورد.
هر دو تیم با شکست هفته گذشته پا به این دیدار می‌گذارند و به‌دنبال پیروزی هستند، تساوی به درد هیچ‌کدام نمی‌خورد.

قضاوت این بازی بر عهده میرهادی اسماعیلی، سیدسجاد فتحی، فرزین صالح و پیام سهرابی خواهد بود و ابراهیم مسیبی نیز ناظر دیدار است.

سپاهان اصفهان – کراپ الوند ایرانیان

در سالن آبفای اصفهان طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود به‌مصاف یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ می‌روند.

شاگردان باغبانباشی تا اینجای فصل چهار پیروزی و هشت شکست در کارنامه خودشان در فصل اول ثبت کرده‌اند، آن‌ها نتیجه را به فولاد زرند در هفته دوازدهم واگذار کردند، در طرف مقابل کراپ کار سختی مقابل چیپس‌کامل نداشت و ۷ بر ۲ برنده شد.

حالا می‌توان پیش‌بینی کرد سپاهانی‌ها که در جایگاه دهم جدول هستند برای رسیدن به رتبه‌های بالایی جدول و با هدف برد پا به زمین خانگی بگذارند ولی قطعاً کراپ حریف سختی برای آن‌ها خواهد بود.

تیم داوری متشکل از مجید فراهانی، مرتضی شعبانی، احسان نعمتی و بهشاد پنجه زاده و کوروش هاشمی هم ناظر این دیدار خواهند بود.

سن‌ایچ ساوه – راگا شهر ری

در یک مصاف زیبا بین دو تیم جنگنده، سن‌ایچ ۲۷ امتیازی پذیرای راگا در سالن فجر ساوه است.

سن‌ایچ که تا به اینجای فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده در بازی هفته پیش اسیر تجربه ستاره‌های گیتی‌پسند شد و در یک بازی نزدیک ۴ بر ۳ تن به شکست داد.

راگا اما با همین نتیجه زندی‌بتن را از پیش‌رو برداشت اما هنوز شرایط خوبی ندارد و در رده دوازدهم قرار گرفته است. ایمان غلامی، محمدجواد احتشام، بهنام نبی پور و مصطفی کرد به‌همراه فرهاد حسینیان در این بازی قاضی خواهند بود.

چیپس‌کامل مشهد – گیتی‌پسند اصفهان

در آخرین دیدار هفته سیزدهم، گیتی‌پسند در یک بازی خارج از خانه مقابل چیپس‌کامل قرار می‌گیرد.

گیتی‌پسند با بازیکنان فوق‌العاده‌اش و سرمربی‌گری محمد کشاورز نتایج بسیار مهمی کسب کرده و با ۳۱ امتیاز بالاتر از مس مدعی در رده اول قرار گرفته و هر بازی در نقش یک قهرمان ظاهر می‌شود.

گیتی‌پسندی‌ها دیدار مهم هفته گذشته را مقابل سن‌ایچ پیروز شدند و فاصله‌شان را با دو تیم سن‌ایچ و مس حفظ کردند.
چپیس هم پس از گلباران شدن مقابل کراپ یک دیدار سخت دیگر پیش‌رو دارد و تلاش خواهد کرد تا بار سنگینی از شکست بر دوشش نیفتد.

حمید سلیمانی، مجتبی بختیاریان، مهدی ابراهیمی و محمد تیموری در این دیدار قضاوت می‌کنند.

در جدول گلزنان سعید احمد عباسی با یک آمار خیره‌کننده و عملکرد چشم‌نواز ۲۳ گله‌ست و در رده اول گلزنان قرار گرفته و تا حدودی بار خودش را برای آقای‌گلی در دومین‌فصل پیاپی بسته است.

علی مروتی با ۱۵ گل از سن‌ایچ در جایگاه دوم، مهدی جاوید با ۱۲ گل از کراپ در رده سوم و شهاب طالبی و علیرضا ابوالقاسم‌پور از مقاومت با ۱۱ و ۱۰ گل به‌ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند، علیرضا عسکری‌کهن از مس‌سونگون نیز ۹ گله است و در رده بعدی گلزنان برتر تا اینجای فصل ایستاده است.

کد خبر 539458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.