تفکر انقلاب اسلامی در دنیا علاقه‌مندان زیادی دارد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: تفکر انقلاب اسلامی در سطح دنیا علاقه‌مندان زیادی دارد و شخصاً در جریان سفرهای مختلف این علاقه را شاهد بوده‌ام.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله علیرضا اعرافی، در یادواره شهدای دانش‌آموز میبد، با اشاره به آیه شریفه نهم سوره مبارکه اسرا، اظهار کرد: دین مبین اسلام و قرآن کریم بهترین راه‌ها را به بشر نشان می‌دهند از این رو آنچه در معارف الهی، دین و قرآن ذکر شده است؛ هدایتگر و نجات‌بخش است.

وی با بیان این‌که تفکر انقلاب اسلامی در سطح دنیا علاقه‌مندان زیادی دارد و شخصاً در جریان سفرهای مختلف این علاقه را شاهد بوده‌ام، اضافه کرد: شما دانش آموزان، معلّمان و مربیان پرتلاش؛ سازندگان گفتمان جدید، صیانت‌گران از این راه مقدس و ادامه دهنده این مسیر جدید در تمدن بشری هستید.

عضو فقهای شورای نگهبان ضمن تأکید بر اینکه شهدای معظم از خود برون آمدند، از درون عبور کردند، به جهان دیگر نگریستند و خود را فدایی آرمان‌ها و ملّت کردند ادامه داد: امروز باید در عرصه خطیر علم و فناوری، قلّه‌ها را درنوردیم و بیش از پیش استحکام فرهنگی داشته باشیم.

وی افزود: نوجوانان و جوانان زیادی هستند که روحیه شهادت و جهاد در آنان موج می‌زند و ارزش جوانِ خوبِ مجاهد و انقلابی امروز مطمئناً از جوانِ خوب زمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیشتر است چراکه جوان امروز با هزار شبهه و سوال و انواع مشکلات مواجه است، اما باز خود را در مسیر حق حفظ نموده است.

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری به ضرورت ترویج روحیه ایمانی و جهادی در بین آحاد و اقشار مختلف مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان اشاره و تصریح کرد: گام دوم انقلاب؛ گام‌های بزرگ‌تری را ترسیم کرده که دانش آموزان و جوانان باید در این راستا حرکت کنند.

منبع: فارس

کد خبر 539437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.