عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ آذرماه

در این بسته خبری از تکمیل رینگ شهری قروه تا تداوم پاکسازی زمین‌های خالی خرمشهر و طلب ۱۹۳ میلیارد ریالی شهرداری گناوه را بخوانید.

‌گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

قروه رینگ کامل شهری خواهد داشت

مهدی اسفندیاری صالح، شهردار قروه گفت: تملک زمین فاز سوم کمربندی قروه انجام شده و بزودی این پروژه اجرایی می‌شود؛ اگر این کمربندی به اتمام برسد، قروه در سطح استان اولین شهری است که رینگ کامل شهری را خواهد داشت.

انتصاب ۵۹ شهردار جدید در خوزستان

مهراب فلسفی زاده، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان از تعیین ۵۹ شهردار جدید در این استان خبر داد و گفت: پرونده ۲۰ شهردار دیگر نیز توسط حراست در دست بررسی است و تا ۲ هفته آینده جمع بندی نهایی این انتصابات اعلام خواهد شد.

تحقق ۷۵ درصدی بودجه شهرداری برف انبار

حمیدرضا شریعتی‌نیا، شهردار برف انبار با اشاره به بودجه امسال شهرداری این شهر بر مبنای رقم پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵ درصد بودجه شهرداری تحقق یافت است.

طلب ۱۹۳ میلیارد ریالی شهرداری گناوه

حمید زارع‌حسینی، شهردار گناباد گفت: بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی بابت عوارض شهری ۱۹۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال بدهی معوقه به شهرداری این شهر دارند که اهتمام نسبت به پرداخت آن ضروری است.

بناب از دوران اوج خود فاصله گرفته است

رضا طوسی، مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شهرستان بناب در سال‌های اخیر با دوران اوج خود فاصله گرفته است، اظهار کرد: وضعیت زیرسازی و آسفالت بناب در شأن شهرستان بناب نیست و باید بناب به دوران طلایی خود برگردد.

تداوم عملیات نخاله برداری و پاکسازی زمین‌های خالی خرمشهر

شهرداری خرمشهر که طی یک ماه گذشته تاکنون با فعال سازی دو اکیپ به صورت همزمان، عملیات نخاله برداری، پاکسازی و تسطیح زمین‌های خالی سطح شهر را آغاز کرده است، با تداوم این روند همچنان پاکسازی زمین‌های خالی را با هدف بهبود وضعیت نظافت عمومی و سیما و منظر شهری، در دستور کار قرار داده است.

واحد فضای سبز شهرداری لاهیجان، نیازمند نیرو و تجهیزات

مهران دوستدار صنایع، مسئول واحد فضای سبز شهرداری لاهیجان گفت: این واحد برای کاشت، آبیاری، گل‌کاری، درختکاری، هرس و نگهبانی فضای سبز شهری به شدت نیازمند نیروی انسانی و تجهیزات است.

آسفالت بولوار ۱۵ هزار متر مربعی بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند با بیان اینکه بلوار سجاد دو لاین شمال به جنوب به متراژ ۱۵ هزار متر مربع روکش آسفالت شد، گفت: آسفالت تراشی و روکش آسفالت بلوار سجاد هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

نظافت بازار روزهای فردیس

سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری فردیس این طرح را به صورت مستمر و هفتگی در بازار روزهای شهر، با هدف رضایت شهروندان و ایجاد محیطی آرام و پاکیزه برای رفع نیازهای مردم انجام می‌دهد.

کد خبر 539408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.