همکاری شهرداری و دادگستری بوشهر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

شهردار بوشهر از تفاهم همکاری شهرداری و دادگستری برای کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی در بوشهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین حیدری اظهار کرد: در راستای پیشگیری از جرایم، آسیب‌های اجتماعی و ارتقا فرهنگ شهروندی تفاهم‌نامه همکاری شهرداری و دادگستری استان بوشهر امضا شد.

وی افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه فرصتی است تا با استفاده از ظرفیت دستگاه قضائی گامی ارزشمند در جهت کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی برداشت.

شهردار بوشهر با بیان اینکه در این زمینه همچنین با تشکیل کارگروهی ویژه نسبت به پیگیری برای موارد مطرح شده در تفاهم‌نامه همکاری اقدام خواهد شد، ادامه داد: با هدف کاهش جرایم که بخش قابل توجهی از آنها در نقاط پرترافیک رخ می‌دهد برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای کاهش مراجعه حضور و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان مکانیزه کردن سیستم‌های شهرداری در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه نیز تاکنون اقدام‌های ارزشمندی شکل گرفته است.

حیدری افزود: در موضوع رعایت قانون پیش فروش ساختمان‌ها نیز ناظران شهرداری با جدیت ورود کردند تا علاوه بر پیشگیری از موارد اختلافی مانع از تضییع حق شهروندان شوند.

وی گفت: برخی از مشکلات شهرداری بندر بوشهر نیز پیرامون ساخت و سازهای شهری است که انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی در این زمینه همکاری لازم را با شهرداری بندر بوشهر داشته باشند.

منبع: مهر

کد خبر 539374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.