کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت صنوبر در یک نقطه شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: به منظور تحقق مطالبات شهروندان در کاشت درخت صنوبر یک‌هزار اصله درخت صنوبر به صورت پیوسته در یکی از نقطه‌های سطح شهر کاشت می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از توسعه ۱۰ هزار و ۴۰۰ متر مربع پارک در شهر گلپایگان خبر داد و اظهار کرد: پارک خبرنگار در محله شهید رجایی شهر گلپایگان در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به فضای سبز شهری گلپایگان به متراژ ۱۶۰ هکتار، گفت: امسال تاکنون ۸۶ هزار گل تولیدی از گلخانه شهرداری در سطح شهر کاشت شده است.

شهردار گلپایگان با اشاره به مطالبات شهروندان در کاشت درخت صنوبر، افزود: یک‌هزار اصله درخت صنوبر به صورت پیوسته در یکی از نقطه‌های سطح شهر کاشت می‌شود تا ضمن احیای «گلپایگان شهر صنوبرها» جنبه اقتصادی هم داشته باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ هزار و ۶۲۴ اصل درخت در قالب واکاوی و توسعه بلوارهای سطح شهر کاشت شده است، تصریح کرد: در طرح توسعه فضای سبز بیش از ۶ هزار متر مربع پارک در محلات مختلف ایجاد شده است.

شکرزاده گفت: ساماندهی مبلمان شهری، نصب هزار متر کف پوش در زمین بازی کودکان و نیمکت و سطل زباله، چراغ روشنایی از دیگر اقدامات در حوزه فضای سبزی شهری گلپایگان است.

وی با اشاره به طرح لوله‌گذاری آب در فضای سبز شهری به منظور حذف آبیاری سیار، افزود: امسال تاکنون هشت کیلومتر لوله‌گذاری در فضای سبز شهری انجام شده و تا پایان سال پیش‌بینی اجرای ۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری شده است.

کد خبر 539290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.