ورود سامانه بارشی به استان/در اکثر مناطق بارش تا روز جمعه ادامه دارد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: نفوذ سامانه بارشی از روز پنجشنبه در مناطق غربی آغاز می‌شود، در اکثر مناطق استان تا روز جمعه بارش ادامه دارد و در مناطق مستعد، کولاک و برف دور از انتظار نیست.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز در استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی، بارش‌ها در مناطق غربی آغاز می‌شود، در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی به دلیل غلظت آلاینده‌های جوی تا اوایل روز پنجشنبه کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: تا روز جمعه در اکثر مناطق استان بارش ادامه دارد، شدت بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی استان به صورت باران و برف خواهد بود، وزش باد در روزهای پنجشنبه و جمعه نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد، احتمال کولاک و برف می‌رود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق دو تا سه درجه افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۲۱ و چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

هنرمند ادامه داد: چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 539145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.