دستگاه‌های نظارتی به مسائل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ورود کنند

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار ورود دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به برخی از مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شد.

به گزارش ایمنا، جعفر پورکبگانی صبح امروز (چهارشنبه) در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با بیان اینکه خبرهای خوبی از مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی استان به گوش نمی‌رسد، اظهار کرد: شرط وزیر برای انتخاب ریاست دانشگاه حضور در جایگاه هیأت علمی است و شاهد اعمال نفوذهای در این زمینه هستیم.

وی افزود: در جریان کووید- ۱۹ به نیروهایی که می‌توانستند خدمت صادقانه داشته باشند و نیاز مردم بودند اجازه خدمت ندادند و از مجموعه دور کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: شاهد رضایت‌مندی مردم از وضعیت فعلی نیستیم که به دلیل ضعف مدیریت و برخی بی کفایتی‌ها بوده است و از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی درخواست داریم در موضوع دانشگاه علوم پزشکی ورود پیدا کنند.

پورکبگانی ادامه داد: پیرامون این مسائل و مشکلات حاضریم مسئولان دانشگاه را به شورا دعوت و به صورت پخش زنده مباحث را مطرح کنیم.

وی تصریح کرد: مسئله سردخانه بیمارستان شهدای خلیج فارس که چندی پیش مطرح کردیم یک پنجاهم مسائل و مشکلات نیست و افراد درون مجموعه و اعضا هیأت علمی دانشگاه از وضعیت موجود گلایه‌مند هستند.

پورکبگانی در پایان خواستار رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات این دستگاه علمی و خدمات‌رسان شد.

کد خبر 539127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.