مسابقات دارت و دو صحرا نوردی در باشگاه و کارخانه ذوب آهن/ رقابت ۲۰ تیم از سراسر کشور

مسابقات دارت و دو صحرا نوردی ایمیدرو که شامل شرکت های فولاد و معدنی کشور می شود، امروز به میزبانی باشگاه و کارخانه ذوب آهن در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات دارت ایمیدرو امروز _۱۰ آذرماه_ در سالن استاد حسینعلی توصیفیان باشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ۱۶۰ ورزشکار از شرکت‌های مختلف تحت پوشش ایمیدرو در قالب ۲۰ تیم متشکل از آقایان و بانوان، در این دوره از مسابقات که به میزبانی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود حضور یافتند.

این در حالی است که مسابقات فوق به صورت گروهی و حذفی برگزار شده و ۴۰ نفر مسئولیت، برگزاری و کارهای فنی این مسابقات را برعهده دارند.

در همین خصوص شهداد مرتجی، سرپرست ورزش‌های همگانی شرکت سهامی ذوب آهن اظهار کرد: این سومین دوره از مسابقات دارت ایمیدرو و شرکت‌های تابعه است که هر ساله برگزار می‌شود. شرکت ایمیدرو کارگروه ورزش و کمیته برگزاری مسابقات دارد که در رشته‌های ورزشی مختلف در حوزه آقایان و بانوان هر سال مسابقات را در بین شرکت‌های فولاد و معدنی برگزار می‌کند. ذوب آهن اصفهان میزبان مسابقات دارت و دو صحرانوردی است. مسابقات دارت امروز و فردا و مسابقات دو صحرا نوردی همین امروز در کارخانه ذوب آهن برگزار می‌شود.

میزبان ۳۶ تیم و ۱۲۰ نفر در مسابقات هستیم

وی ادامه داد: مسابقات دارت در حال حاضر از ۳۶ تیم آقا و خانم تشکیل شده است که جمعاً با کادر فنی تیم‌ها، میزبان ۱۲۰ نفر هستیم. نحوه برگزاری مسابقات نیز بدین صورت است که مسابقات آقایان و بانوان همزمان اما به صورت مجزا برگزار می‌شود. استقبال از این مسابقات بسیار بهتر از سال قبل بوده است. در رشته‌هایی مثل والیبال و فوتسال که سابقه برگزاری ۱۵ ساله دارد تعداد نفرات بیشتر خواهد بود، در مسابقات دارت نیز با توجه به نسبت به دو سال قبل تعداد نفرات بیشتری شرکت کرده‌اند و کیفیت آن نیز بهتر پیش بینی می‌شود.

دو صحرا نوردی در دو بخش بالای ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال است

سرپرست ورزش‌های همگانی شرکت سهامی ذوب آهن تصریح کرد: سعی کرده‌ایم برای میزبانی از تیم‌ها تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. در واقع تیم‌هایی که به مسابقات آمده‌اند با گواهی تست PCR وارد شده‌اند و تلاش ما این بوده است تا تمامی موارد بهداشتی لحاظ شود.

وی افزود: فلسفه برگزاری مسابقات این است که پرسنل کارگر یا کارمند از بدنه کارخانه جدا شوند و همدلی و اتحاد خوبی بین پرسنل شرکت‌های فولادی و معدنی ایجاد شود.

مرتجی با اشاره به مسابقات دو صحرا نوردی نیز اظهار کرد: این مسابقات نیز در رده آقایان و در دو بخش سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال است که به طول پنج کیلومتر انجام می‌شود و امروز در کارخانه ذوب آهن در حال برگزاری است. ۱۲ تیم شرکت کننده حضور دارند که با گروه سرپرستان و کادر فنی ۱۲۰ شرکت کننده دارد.

مسعود نجفیان، سرپرست فنی مسابقات دارت ایمیدرو نیز با اشاره به میزبانی ذوب آهن از این رویداد اظهار کرد: میزبان مسابقات در این دوره شرکت ذوب آهن اصفهان است. مسابقات در مرحله گروهی به صورت سیصد و یک، دو از سه و در مرحله حذفی پانصد و یک، سه از پنج انجام می‌شود. مرحله نیمه نهایی امروز انجام شده و مرحله نهایی و فینال فردا برگزار خواهد شد. مسابقات دوبل نیز بعد از این برپا می‌شود. این مسابقات نیز پانصد و یک، سه از پنج است که در سطح کشور نیز در همین شرایط انجام می‌شود. سطح بازی‌ها از مرحله اول تا حال حاضر که مرحله سوم است بسیار بالاتر رفته و شرکت کنندگان بیشتر شده‌اند.

وی ادامه داد: ۲۰ تیم در مسابقات شرکت کرده‌اند که در مجموع متشکل از ۴۰ زن و ۴۰ مرد می‌باشد. تا این جای کار سطح مسابقات را خیلی خوب ارزیابی می‌کنم و امیدواریم که بتوانیم بازی‌های خوبی را شاهد باشیم و داوری مسابقات نیز در بهترین شکل ممکن انجام شود.

کد خبر 539097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.