درازترین بینی در جهان در گینس ثبت شد

یک مرد ترکیه‌ای به دلیل داشتن بزرگ‌ترین بینی جهان نامش در فهرست رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک مرد ترکیه‌ای که به دلیل داشتن بزرگ‌ترین بینی دنیا به طول ۳.۴۶ اینچ در فهرست رکوردهای جهانی گینس ثبت شد اعلام کرد که بینی بزرگ او باعث شده است که حس بویایی بسیار خوبی داشته باشد. مهمت اوزیورک (Mehmet Ozyurek) در دوران کودکی به دلیل بینی بزرگی که داشت مورد تمسخر دیگران قرار می‌گرفت، اما وی این ویژگی را یک مزیت در نظر می‌گرفت.

مهمت اوزیورک اظهار کرد: "دوستانم لقب "بینی گنده" را برای من در نظر گرفته بودند تا مرا ناراحت کنند، اما من به خودم در آینه نگاه می‌کردم و می‌گفتم خدا من را این گونه آفریده است و من نمی‌توانم کار خاصی در این زمینه انجام دهم. بنابراین یاد گرفتم با ظاهر خود کنار بیایم و در آرامش زندگی کنم. علاوه بر این، بینی بزرگ من باعث شده بود که حس بویایی بسیار خوبی داشته باشم." حس بویایی بسیار قوی او باعث شده است متوجه رایحه‌هایی بشود که دیگران نمی‌توانند آن را تشخیص دهند.

علاوه بر این، مهمت می‌تواند برخی از ترفندهای خاص مانند باد کردن بادکنک با سوراخ‌های بینی را انجام دهد و دیگران را متعجب کند. او اعلام کرد که عاشق بینی خود است و آن را یک نعمت الهی در نظر گرفته است. پیش از این، فردی به نام توماس ودرز که یک مجری سیرک بود و در سال ۱۷۷۰ میلادی در انگلستان زندگی می‌کرد رکورد درازترین بینی جهان را با طول بینی ۷.۵ اینچ به خود اختصاص داده بود.

کد خبر 539093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.