بوستان گنجینه بابل به بهره‌برداری رسید ‏

سرپرست شهرداری بابل از به بهره‌برداری رسیدن بوستان گنجینه این شهر در بافت ارزشمند تاریخی این ‏شهر خبر داد و گفت: این بوستان با مساحت تقریبی یک‌هزار مترمربع در محله برج‌بن، ضلع غربی ساختمان بلدیه سابق (گنجینه فعلی) قرار دارد‏.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدقاسم دابوئیان در مراسم بهره‌برداری از بوستان گنجینه بابل، اظهار کرد: در راستای برنامه‌ریزی صورت پذیرفته، به منظور زیباسازی و استفاده بهینه از ظرفیت فضای سبز شهری و ایجاد تفرجگاه‌های مناسب شهروندان، بوستان گنجینه به عنوان سی‌اُمین، پارک محله بابل، مناسب‌سازی و در خدمت مردم قرار گرفت.

شهردار منتخب بابل افزود: این بوستان با مساحت تقریبی یک‌هزار مترمربع در محله برج‌بن، ضلع غربی ساختمان بلدیه سابق (گنجینه فعلی) قرار دارد و به لحاظ دسترسی و استفاده مناسب شهروندان از موقعیت مناسبی برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن این بوستان در بافت ارزشمند تاریخی شهر تلاش شد بهسازی و مرمت بخش‌های آسیب دیده با رعایت اصول باشد و آسیبی به ساختار عمومی مجموعه وارد نشود.

دابوئیان با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز در بهینه‌سازی و بازپیرایی اصولی این بوستان از توان درون سازمان بهره گرفته است، گفت: با توجه به موقعیت ممتاز پارک و وجود فضای مناسب، با هماهنگی‌های به عمل آمده برنامه‌های فرهنگی متنوعی در این بوستان اجرا و در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 539026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.