همه باید به آلومینیوم احترام بگذارند/ هر شخصی در مورد داوری صحبت کرد جریمه کنید!

سرمربی آلومینیوم اراک گفت:تنها ما و سپاهان هستیم که در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم با اینکه ما هم ضرر کرده‌ایم. من به بقیه تیم‌ها احترام می‌گذارم اما از کمیته‌های داوران و انضباطی گله دارم که هیچ برخوردی در این مورد نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی پس از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: تیم ذوب آهن در همه بازی‌ها خوب کار کرده و نفرات خوبی برای این سبک دارد. دفاع هشت نفر، بازی مستقیم و ضدحمله کارشان بود. همه این موارد را پیش بینی کردیم و موقعیتی ندادیم.

وی افزود: در نیمه دوم یکی از بهترین بازی‌های تیم من بود. چون ذوب آهن فشرده کار می‌کرد، سعی کردیم از کناره‌ها و شوت زنی استفاده کنیم. از کیفیت بازی تیم خودم راضی هستم اما بعضی اوقات توپ‌ها وارد گل نمی‌شود اما همین که تیمم بازی خوبی به نمایش گذاشت، رضایت بخش بود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در مورد داوری این دیدار گفت: ما هم در بازی‌های قبلی از داوری ضربه خوردیم. قصد صحبت در مورد داوری را نداریم. از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون خواهش من این است که با مربیانی که قبل و بعد از بازی در مورد داوری صحبت می‌کنند برخورد شود. جو و اضطراری که به داوران می‌دهند کار درستی نیست. ما الان فیلم را دیدیم و از کارشناسان هم سوال پرسیدیم. یک پنالتی برای ما نگرفتند. دست مدافع ذوب‌آهن باز است و توپ به دست می‌خورد ولی با این وجود به بازیکنانم گفتم در مورد داوری صحبت نکنند. آیا ما هم باید داد و بیداد و جنجال کنیم که داور سه امتیاز را از ما گرفت؟ آیا باید حرف‌های زشت بزنیم؟ این کارها جو فوتبال را خراب می‌کند. اگر فکرمان روی مسائل فنی باشد کیفیت فوتبال‌مان خیلی بالا می‌رود.

خطیبی تصریح کرد: دو بازیکن حریف باید کارت زرد می‌گرفتند. مدافع آنها باید کارت دوم می‌گرفت و اخراج می‌شد و حتی پنالتی ما را هم نگرفتند. با اینکه از داوری ضربه خوردیم اما می‌گویم تیم داوری خوب کار کرده و به آنها خسته نباشید می‌گویم. او بهترین داوری را داشت. انتقاد نمی‌کنیم و دستش هم درد نکند ولی از کمیته انضباطی و کمیته داوران خواهش می‌کنم با این موارد برخورد کنند. همه قبل و بعد از بازی دو روز قبل و بعد از بازی در مورد داوری صحبت و جو را خراب می‌کنند تنها ما و سپاهان هستیم که در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم با اینکه ما هم ضرر کرده‌ایم. من به بقیه تیم‌ها احترام می‌گذارم اما از کمیته‌های داوران و انضباطی گله دارم که هیچ برخوردی در این مورد نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم آلومینیوم هم در بازی‌ها از داوری ضرر کرده است، خاطر نشان کرد: آیا ما هم باید داد و بیداد کنیم؟ بازی تمام شد و رفت. احساس می‌کنم دوستان در مسائل فنی موفق نیستند و می‌خواهند با ایجاد استرس و تحت تأثیر قرار دادن داوران خودشان را توجیه کنند یا برنده شوند. خواهشم این است هر کسی در مورد داوری صحبت کرد او را محروم و جریمه سنگین کنند. اگر ۱۰۰ میلیون جریمه کنند هیچکس دیگر در مورد داوری صحبت نمی‌کند. نمی‌دانم این چه جوی است که در فوتبال ما راه افتاده است.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: بگذارید داوران کارشان را بکنند. نیمکت فشار می‌آورد، قبل از بازی، در تلویزیون و در سایت‌ها فشار می‌آورند. بس کنید! اگر برخورد نمی‌کنند ما هم شروع کنیم

خطیبی در مورد اینکه تارتار عنوان کرد باید VAR به فوتبال ایران بیاید، اظهار کرد: در حال حاضر که VAR نیست. باید مربیان را جلو بفرستیم که مصاحبه کنند یا در تلویزیون صحبت کنیم؟ این دستگاه هم بیاید فوتبال ایران آنقدر جنجال دارد که داور باید هر دقیقه بازی را قطع کند و این طور بازی تعطیل می‌شود. داوری ممکن است یک روز به سود ما باشد و یک روز به سود تیمی دیگر. اصلاً از این فوتبال بدم می‌آید. بروید مسائل فنی خودتان را قوی کنید. فکر کنید داور هم با حریف است. الان که پنالتی ما را نگرفته باید به حیثیت داور حمله کنیم؟ حتماً ندیده، من اشتباه می‌کنم و داور هم اشتباه می‌کند. چرا باید توجیه کنند که داور نگذاشت ما ببریم؟ از کمیته داوران می‌خواهم با رسول خطیبی یا کادر فنی ما اگر در مورد داوری صحبت کردیم برخورد کند. ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیون جریمه کنید. در این صورت دیگر کسی در مورد داوری صحبت نمی‌کند.

وی در مورد شرایط تیم خودش افزود: کسی که فوتبال را می‌فهمد می‌داند تیم من خوب بازی می‌کند. آنقدر شجاعت دارم که اگر بد بازی کنیم بگویم خوب نبودیم. همه باید به آلومینیوم احترام بگذارند چون خوب بازی می‌کند. در موقعیت‌سازی و شکل بازی عملکرد خوبی دارد. فکرمان فقط روی مسائل فنی است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که مسائل تاکتیکی را مو به مو اجرا می‌کنند. من از این شرایط کیف می‌کنم و از همه بازیکنانم ممنون هستم. ممکن است در یک بازی توپ‌های مان وارد دروازه نشود. اگر تیمم امروز می‌باخت باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کردم با اینکه حق‌مان برد بود. این بازی تمام شده و ان‌شاءالله خودمان را برای بازی بعدی آماده می‌کنیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک تصریح کرد: همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند. مطمئن باشید در هر بازی تاکتیک خاصی داریم و حریف را آنالیز می‌کنیم. در وهله اول دوست دارم تیمم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد. هدفم این است که هواداران و مردم اراک از این تیم لذت ببرند.

کد خبر 538950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.