تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «امین سعیدی»

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، استوار دوم "امین سعیدی" صبح امروز (سه شنبه) با حضور پرشمار مردم در شهرستان رباط‌کریم تشییع شد.

به گزارش ایمنا، استوار دوم امین سعیدی یکشنبه شب در عملیات دستگیری افراد شرور و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه احمدآباد مستوفی به ضرب گلوله اشرار به مقام رفیع شهادت نائل شد.

سردار کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در تشریح جزئیات شهادت این شهید مدافع امنیت گفت: ساعت ۲۲:۳۵ یکشنبه شب، برابر اخبار و اطلاعات به دست آمده در خصوص فروش و توزیع مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان و افراد شرور منطقه احمدآباد مستوفی، مأموران کلانتری این منطقه، از جمله استوار دوم "امین سعیدی" به همراه چند تن از همکارانش، جهت بررسی موضوع به محل فعالیت قاچاقچیان اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مأموران انتظامی مشخص شد چند نفر در محوطه‌ای که آلونکی در آن تعبیه شده بود در حال توزیع و مصرف مواد مخدر بودند که به محض نزدیک شدن مأموران کلانتری، یکی از قاچاقچیان که از افراد سابقه دار و شرور منطقه نیز محسوب و پیش تر چندین بار توسط پلیس دستگیر شده بود، با یک قبضه سلاح کمری به سمت استوار دوم سعیدی شلیک کرد که وی از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: به رغم انتقال سریع این همکار انتظامی به درمانگاهی در احمدآباد مستوفی، تلاش کادر درمان برای احیای این مأمور انتظامی مؤثر واقع نشد و وی به درجه رفیع شهادت نائل شد و به خیل شهدای مبارزه با سوداگران مرگ پیوست.

سردار ظهیری تصریح کرد: در جریان درگیری مذکور چندین تیر به سمت این قاچاقچی مواد مخدر و همدستانش شلیک شد لیکن متهمان با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

منبع: ایرنا

کد خبر 538863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.